lasse_hansen skrev:Nå følte jeg meg tråkket påhaha.. Glem forslaget mitt. Hehe, var bare et forslag ut av ingen sted
hehe.. Det kan fort bli slikt at ingen laster opp noe som helst ja. Så blir det et kjedelig forum uten bilder, og bare masse lese stoff.
Tror faktisk dette hyggelige innlegget med gode idéer har gått meg hus forbi, gitt...fikse skrev:Synes ordningen som er her i dag funker greit. Har for en stund siden slengt inn noen smuler. (...)
Skulle det bli for lite med peng, og det blir et problem (og du vil jo helst ikke tigge, om jeg har forstått deg rett Anders), så kan en heller se på forskjellige løsninger med egne sub-forum for betalende, mulighet for avatar kun for betalende, evt en liten premie-logo som kan henge under avataren (som viser at medlemmet har betalt, men ikke nødvendigvis hvor mye). (...)
Liker dette forumet jeg. Mye positivt, veldig lite negativt. Få forum kan skryte av såpass bra tilstand![]()
Vi har helt bevisst valgt å ikke ha annonser her på MCsiden.no - bortsett fra de vi har i headingen (som er en ren vennetjeneste, kan vi si...). Dette for å ha minst mulig forstyrrende elementer på siden.Vagabond60 skrev:Hva koster det å annonsere på siden deres ?
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Takker!jodlevann skrev:"Smuler" herved sendt!![]()
Og det bare fordi dette er et reklamefritt forum, har bra takhøyde som man kan lese i postene, og frivillig initiativ som kan honoreres på linje med en øl - når en treffes.![]()
Ildsjeler trengs, de, admin og mod'er. Og så kan de andre kjeftesmellene ti stille, eller bidra sjæl. Har sjæl ikke maur i fingrene, men kan lese og det trives jeg med her inne.
Du får hive innpå litt mer ..... jodlevann, så skal du se det begynner å klø litt i fingrene ogjodlevann skrev:"Smuler" herved sendt!![]()
Og det bare fordi dette er et reklamefritt forum, har bra takhøyde som man kan lese i postene, og frivillig initiativ som kan honoreres på linje med en øl - når en treffes.![]()
Ildsjeler trengs, de, admin og mod'er. Og så kan de andre kjeftesmellene ti stille, eller bidra sjæl. Har sjæl ikke maur i fingrene, men kan lese og det trives jeg med her inne.
Ang tekst i uthevelse, hvor er dokumentasjonen? :)AJ skrev: - MCsiden.no er utelukkende basert på frivillighet og enhver donasjon vil gå til dokumenterte utgifter, premier og andre medlemsfremmende aktiviteter og kostnader -
Står ingenting om at det skal dokumenteres overfor forumets medlemmer. Gjør det vel?AndreasB skrev:Ang tekst i uthevelse, hvor er dokumentasjonen? :)AJ skrev: - MCsiden.no er utelukkende basert på frivillighet og enhver donasjon vil gå til dokumenterte utgifter, premier og andre medlemsfremmende aktiviteter og kostnader -
*Liker*Hjernen skrev:Er vel like greit å si at noe går til drift (leie av domene,, epost, mb/gb (størrelse er det tillegg for mange steder) o.l.), noe til premier, noe til utstyrsleie (hva nå enn det er)...
Så slutt å klag og gi heller beng i å støtte økonomisk da vel...![]()
( som det også står: FRIVILLIG Å BETALE OG HVOR MASSE EN GIR!!! )
PS: har ikke donert noe enda men det kommer en slant når penger til deler til sykker'n skal overføres på PP-konto'n!!