Så en annonse i MC-avisa nylig som tydet på at restlageret skulle ut til en svært gunstig pris...
Den er vel ikke akkurat egnet som "neste års modell" lenger daAJ skrev:Men hva skjer med TDM 900? Er lyset slukket i produksjonshallen, tro?![]()
Så en annonse i MC-avisa nylig som tydet på at restlageret skulle ut til en svært gunstig pris...
Sant nok...ArcticTiger skrev:Den er vel ikke akkurat egnet som "neste års modell" lenger daAJ skrev:Men hva skjer med TDM 900? Er lyset slukket i produksjonshallen, tro?![]()
Aldri si aldri....AJ skrev:Sant nok...ArcticTiger skrev:Den er vel ikke akkurat egnet som "neste års modell" lenger daAJ skrev:Men hva skjer med TDM 900? Er lyset slukket i produksjonshallen, tro?![]()
Og det det ser dessverre heller ikke ut som at Mr. Yamaha ser sitt snitt til å lage en modernisert etterfølger med XT1200Z motoren.
Synd...
Er denne saken bygd for å møte de NYE mellomklassereglene??
Yep, legger seg godt i sjiktet med ca. 40hk (av 48 som blir maks i ny mellomklasse).MaxTron skrev:Er denne saken bygd for å møte de NYE mellomklassereglene??
Hmm, bare kr 41.000,- her hjemme.. Tror jeg må ha meg en tur til Kawa-forhandleren og jekke meg ut en "streetbike" for å knekke rundt rushtrafikkøen. :-)
tagesk skrev:
R1250 GS LC - LC betyr Liquid Cooled.
[TaSK]