Selv takk for sist til deg. Vi har jo savnet både deg og GV etter vårslippet. Regner med at vi får se dere til neste år? Eller var det du som skulle arrangere julebord i år??

Selv takk for sist til deg. Vi har jo savnet både deg og GV etter vårslippet. Regner med at vi får se dere til neste år? Eller var det du som skulle arrangere julebord i år??dag-zzr skrev:Der skulle vi ha vøri . Takk for sist KzBusaDagOjda - ser ut til at dette også har vært en fn tur. Det har nok en del med folka å gjøre også ikke bare terrenget...
Duville skrev:Der skulle vi ha vøri . Takk for sist KzBusaDagOjda - ser ut til at dette også har vært en fn tur. Det har nok en del med folka å gjøre også ikke bare terrenget...
dag-zzr skrev: Selv takk for sist til deg. Vi har jo savnet både deg og GV etter vårslippet. Regner med at vi får se dere til neste år? Eller var det du som skulle arrangere julebord i år??
Norgestreffet går av stabelen ved Lista Flypark 6.- 9. juni 2013. Selv har jeg nå i morgentimene booket enkeltrom på vandrerhjemmet: http://hihostels.no/vandrerhjem/lista-vandrerhjem/" onclick="window.open(this.href);return false; Da er en allerede sikret tilgang til kjøkken, og vi kan kanskje gjenta rekeaften for MC-siden..Duville skrev: Kan sikkert få til en tilsvarende tur neste år også, det går nesten på sparket nå. Neste år skal forresten norgestreffet vær på Lista og det hadde sikkert vært mulig å få til noe i den forbindelsen.....
Banditmannen skrev:Tusen hjertelig takk for at dere deler bilder og inntrykk med oss andre som ikke blei med!![]()
Er en godt trøst, og kjenner at det varmer litt(hvis det ikke er feberen da...)
Lysten til på bli med en annen gang blir ikke mindre, for å si det sånn!
De var nok bare ute etter å se om jeg hadde fått spart opp nye pengereserverBusa Trond skrev:I Hokksund når ojda og jeg hadde siste stopp, kom politiet å stoppet fremfor oss og lurte på hvor vi skulle eller hadde vært så seint på høsten/kvelden
![]()
Dem skulle bare vist hvor fin tur vi hadde hatt i dag( kansje dette var sommer patruljen
)