
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Noen får også til å sjekke oljenivået i fart:lasse_hansen skrev:Vet åssen man sjekker. Men lurte bare på hvor lenge motoren burde vært avslått føre den sjekket. Men skal se ut brukerhåndboka, men mener det ikke sto noe om det der
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Andreas skrev:Noen får også til å sjekke oljenivået i fart:lasse_hansen skrev:Vet åssen man sjekker. Men lurte bare på hvor lenge motoren burde vært avslått føre den sjekket. Men skal se ut brukerhåndboka, men mener det ikke sto noe om det der
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Ja.. er altfor tidlig å begynne å tenke på vinterlagring nå. 10-12 grader er jo et flott kjørevær- med gode kjørehansker og varme i holkæne.. så er det barre lekkertlasse_hansen skrev:Hmm. Såpass guzziman. Da får jeg se ann været fremover da kanskje :-P
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Noen utenlandske forum nevner bl.a. eksos-lekkasje/ventiler som mulig årsak -> Mer vanlig problem med ettermarkeds eksosanlegg. Kan det være at motoren bare trenger tuning ift uoriginalt eksosanlegg?lasse_hansen skrev:... fant også ut at den tikke lyden jeg hører kommer ifra topp av motor, foran på motoren der grenrøra går ut. Tikke lyden er også mer hørbar når det er kaldt ute ...