StigRoar skrev:
Så bra ut ja. Monterte v-strom sine. Med litt modifikasjon ble det bra. Fikk vektene på utsiden. Stooooor forbedring.
Så på V-strom sine jeg også, men droppet de. Orket ikke styret med å dreie til styreloddene. Og så synes jeg ikke de er sååååå pene at det gjør noe. Bedre vindbeskyttele er det nok på de, men forfengeligheten lenge leve.
Så bra ut de der ja . Æ har de ikke sååååå pene som hører til V-stromen, men det var nå en gang de som var montert ... så greit nok.
Men det e nok ikke dumt med litt bling bling lys, du vises nok sikkert bedre
Handguard e gull verdt vår og høst .... her æ bor, midtsommers også
Handguards er godt å ha!
Ser bra ut disse, Snikkeren
Hadde slike på Tiger og var noe av det første jeg bestilte som tilleggsutstyr til Stelvio'en (standard på NTX, men ikke 8V, som jeg har).
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
AJ skrev:Handguards er godt å ha!
Ser bra ut disse, Snikkeren
Hadde slike på Tiger og var noe av det første jeg bestilte som tilleggsutstyr til Stelvio'en (standard på NTX, men ikke 8V, som jeg har).
Jeg har jo helt glemt å gratulere deg med ny sykkel. Hvis den minner noe om Exploreren i sittestilling og håndterbarhet, så tenker jeg du er storfornøyd.
Jeg må jo innrømme at jeg ble litt sånn avstandsforelsket i Exploreren på PreHøstTuren. Med det mener jeg at jeg godt kunne tenkt meg en, men kommer nok ikke til å legge så mye penger på bordet i nærmeste fremtid.
Og før jeg glemmer det igjen, grattis.
Takk for det, Snikkeren :-).
Hadde også Triumph Explorer 1200 til disposisjon et par dager for testkjøring og det var et hyggelig bekjentskap, det. Men ting falt ikke helt på plass på samme måte som med Stelvio. Tross flott motor med mye krefter og masse bra utstyr for øvrig. Fikk ikke go'følelsen, kan man si. Dermed ikke sagt at det er noe feil med Explorer, som virker solid bygd og med upåklagelige kjøreegenskaper.
Karismaen, karakteren, designdetaljer og utseende og ikke minst den meget gode kjørestillingen og nesten utrolige svingvilligheten til Stelvio var tungen på vektskålen i denne omgang.
Så får vi se om førsteinntrykket av god byggkvalitet og den meget positive opplevelsen av de første 1000 problemfrie kilometerne, fortsetter...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Sist redigert av Snikkeren den 23 sep 2012, 09:50, redigert 1 gang totalt.
Begrunnelse:Fikset bilde for deg. Du må trykke en gang til på bilde og åpne det. Så limer du inn linken sånn som du hadde gjort.
StigRoar skrev:slenger inn et bilde av mine på TDMèn.
TDM 'in red & black' er NICE!!
Fine handguards også
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering