AJ skrev:Null problem med sagkjedeolje, for øvrig... Ikke sant, Pollti?
:)
Jo, Oljesøleren er jo full av det stoffet så forsyningene er sikret.

AJ skrev:Null problem med sagkjedeolje, for øvrig... Ikke sant, Pollti?
:)
Tror det må fire man til for å fikse en såpass stor festbrems.cheron skrev:Festbrems delux! Fikser du detta AJ?Jalmar skrev:Noe forferdelig dritt at man ikke kan sitere mer enn fire sitater. Slikt blir det brems i villblogginga av.
Er jo AJ som har ansvaret for denna festen.. Men en brannmann til stede også høres ikke dumt ut med tanke på bombekastere for å fjerne krattskog...Jalmar skrev:Tror det må fire man til for å fikse en såpass stor festbrems.cheron skrev:Festbrems delux! Fikser du detta AJ?Jalmar skrev:Noe forferdelig dritt at man ikke kan sitere mer enn fire sitater. Slikt blir det brems i villblogginga av.![]()
Dessuten er AJ opptatt med å ordne innbo-forsikringa si i forkant av partyet.
1800 Watt er vel ikke mer enn strengt tatt nødvendig når det kommer til oppgaver som går ut på å suge vekk parkett???cheron skrev:Kraftig sak dem har ja? 1800 watt det ble nevnt ett sted i trådenJalmar skrev:Det er vel der fru AJ kommer inn i bildet med støvsugeren tror jeg.cheron skrev:Satser på at AJ har rydda parketten på forhånd da... Trenger litt plass den oksen der vil jeg tru...
cheron skrev:Kraftig sak dem har ja? 1800 watt det ble nevnt ett sted i trådenJalmar skrev:Det er vel der fru AJ kommer inn i bildet med støvsugeren tror jeg.cheron skrev:Satser på at AJ har rydda parketten på forhånd da... Trenger litt plass den oksen der vil jeg tru...
Krattskog og krattskog fru Blom... Vi snakker jo om å fjerne det meste av skogen på Hadeland da. De kan nok si hade til mye land der oppe etter den festen.cheron skrev:Er jo AJ som har ansvaret for denna festen.. Men en brannmann til stede også høres ikke dumt ut med tanke på bombekastere for å fjerne krattskog...Jalmar skrev:Tror det må fire man til for å fikse en såpass stor festbrems.cheron skrev:Festbrems delux! Fikser du detta AJ?Jalmar skrev:Noe forferdelig dritt at man ikke kan sitere mer enn fire sitater. Slikt blir det brems i villblogginga av.![]()
Dessuten er AJ opptatt med å ordne innbo-forsikringa si i forkant av partyet.
Men jeg kom på en ide... Hva med en trimma løvblåser da?? Kan blåse parketten ren! Må jo være mye mer praktisk å åpne verandadørene og bare blåse sitteseksjonen ut dit for å gjøre det klart til oss? Så kan parketten brukes til det den er ment til; Tyrefekting!Jalmar skrev:1800 Watt er vel ikke mer enn strengt tatt nødvendig når det kommer til oppgaver som går ut på å suge vekk parkett???cheron skrev:Kraftig sak dem har ja? 1800 watt det ble nevnt ett sted i trådenJalmar skrev:Det er vel der fru AJ kommer inn i bildet med støvsugeren tror jeg.cheron skrev:Satser på at AJ har rydda parketten på forhånd da... Trenger litt plass den oksen der vil jeg tru...
Sykkelparkering mente du velcheron skrev:Men jeg kom på en ide... Hva med en trimma løvblåser da?? Kan blåse parketten ren! Må jo være mye mer praktisk å åpne verandadørene og bare blåse sitteseksjonen ut dit for å gjøre det klart til oss? Så kan parketten brukes til det den er ment til; Tyrefekting!
Eller sykkelparkering! Knall ide! Da står dyra våre tørt, varmt og trygt!Ragnhild skrev:Sykkelparkering mente du velcheron skrev:Men jeg kom på en ide... Hva med en trimma løvblåser da?? Kan blåse parketten ren! Må jo være mye mer praktisk å åpne verandadørene og bare blåse sitteseksjonen ut dit for å gjøre det klart til oss? Så kan parketten brukes til det den er ment til; Tyrefekting!![]()
Jeg begynner å skjønne mønsteret ditt Jalmar................. :-Jalmar skrev:Fikk ei flaske Paddy's fordi jeg var så snill her forleden. Og så har jeg noe kamille-te som blei tilovers fra siste forkjølelse. Kan bli mye villblogging av det!!! :splgl
Det er godt det er noen som skjønner det.cheron skrev:Jeg begynner å skjønne mønsteret ditt Jalmar................. :-Jalmar skrev:Fikk ei flaske Paddy's fordi jeg var så snill her forleden. Og så har jeg noe kamille-te som blei tilovers fra siste forkjølelse. Kan bli mye villblogging av det!!! :splgl