Personlig konkluderer jeg med at sommeren er over, og drar inn grillen og boblebadet, finner fram Janus-under-lang og vinterhanskene. Skulle jeg kanskje få ut fingen og bestille varmeholkene kanskje?

Hekta skrev:Pakket verdens høyeste tankveske med deler som skal brukes til ombygging i morgen.. Rund lampe (kåpe snart historie), miniblinkers, tail tidy og skiltskruer med dioder... samt oljefilter og plugger...
Da er det bare å se om arbeidslysten er like stor etter nattevakt som før
Ja er du i Oslo og kjeder deg, får du bare slå på tråden ArcticTiger.ArcticTiger skrev:Det blei en ca 10 mils-tur i lokalområdet idag, i flott høstvær![]()
Så trødde jeg 1050 Tigern inn i Mekka til Gammel-Tigern, det var første gangen de møttes, de får stå der å surke litt sammen i 10 dager, mens jeg er sørpå og plager Multistradan på dårlige veier i Telemarkens øvre bygder, og dere her på MCsiden får slappe av litt og nyte freden og roden på forume mens jeg er off-line og out-of-radio-range, for i mårra bærer det sørover
Da er Radio-Stillheten brutt for denne gang, jeg har kommet meg nordover og er On-Line igjenojda skrev:Ja er du i Oslo og kjeder deg, får du bare slå på tråden ArcticTiger.ArcticTiger skrev:Det blei en ca 10 mils-tur i lokalområdet idag, i flott høstvær![]()
Så trødde jeg 1050 Tigern inn i Mekka til Gammel-Tigern, det var første gangen de møttes, de får stå der å surke litt sammen i 10 dager, mens jeg er sørpå og plager Multistradan på dårlige veier i Telemarkens øvre bygder, og dere her på MCsiden får slappe av litt og nyte freden og roden på forume mens jeg er off-line og out-of-radio-range, for i mårra bærer det sørover
Jeg jobber om dagen, men!!!
Om ikke sees vi vel på Tigernes årskonvensjon på Ringerike Lørdag,
og om ikke iallefall på Høstturen i telemark.
Kom jammen meg en pakke til meg også i dag!fikse skrev:Sånn bortsett fra å kjøre frem og tilbake til jobben i litt småkjølig men tørt og fint vær, så har jeg fått hengt opp en oppbevaringshylle i garderoben på jobben. For å være en dings til en hundrededeognittinilapp på Biltema så virker den lovende. Nå kan jeg henge møkkete og evt våt kjøredress fra meg uten å gni dritten over på jakker og annet som henger tett-i-tett i felles-garderoben, samtidig som jeg slipper å bekymre meg over en løkrull som kan finne på å dytte den nye dyrebare hjelmen min på gulvet. Har nemlig hørt noen rykter om at hjelmer liker dårlig å deise i bakken fra 1,70 m. høyde...