Er det bare jeg som ikke har blitt utestengt???

Fikk du tak i noen da???cheron skrev:Jeg fant ut at Haus Gestapo trengte litt omsorg og en mann til å bære inn ved... Så, jeg følte jeg måtte trå til :)
Jada.... Ordna seg det.. Spraker i peisen nå! Blid og fornøyd frue ved siden av meg.....Jalmar skrev:Fikk du tak i noen da???cheron skrev:Jeg fant ut at Haus Gestapo trengte litt omsorg og en mann til å bære inn ved... Så, jeg følte jeg måtte trå til :)
Da får du gjøre som jeg, gå over til SFP- metoden i stedetmekkern skrev:Ække så kjapp på l-f-t greiene..
Da er det ingen sak.cheron skrev:Jada.... Ordna seg det.. Spraker i peisen nå! Blid og fornøyd frue ved siden av meg.....Jalmar skrev:Fikk du tak i noen da???cheron skrev:Jeg fant ut at Haus Gestapo trengte litt omsorg og en mann til å bære inn ved... Så, jeg følte jeg måtte trå til :)
er det for utgave da?sekretær?Ragnhild skrev:Da får du gjøre som jeg, gå over til SFP- metoden i stedetmekkern skrev:Ække så kjapp på l-f-t greiene..
Jalmar skrev:Da er det ingen sak.cheron skrev:Jada.... Ordna seg det.. Spraker i peisen nå! Blid og fornøyd frue ved siden av meg.....Jalmar skrev:Fikk du tak i noen da???cheron skrev:Jeg fant ut at Haus Gestapo trengte litt omsorg og en mann til å bære inn ved... Så, jeg følte jeg måtte trå til :)Du brukte vel snømannen i hagen da tenker jeg.
Search, Find, Pushmekkern skrev:er det for utgave da?sekretær?Ragnhild skrev:Da får du gjøre som jeg, gå over til SFP- metoden i stedetmekkern skrev:Ække så kjapp på l-f-t greiene..