det er sikkert værre å slutte med Triumph undertøyRuneMC skrev:... så da mangler du bare Moto Guzzi Stelvio klokke, solbriller, Laptop veske, lommebok, etc, etc... for ikke å snakke om alt av Moto Gucci mote
Skumle greier... :-)åRuneMC skrev:... så da mangler du bare Moto Guzzi Stelvio klokke, solbriller, Laptop veske, lommebok, etc, etc... for ikke å snakke om alt av Moto Gucci mote
Altfor dårlig kundegrunnlagAJ skrev: For øvrig veldig usikker på om det kommer et Guzzi-bord på stedet...
Mulig det, men det er nå i hvert fall tre stykker av oss med Guzzi (Stelvio, Bellagio og ombygd 850) som ikke bor så langt unna hverandre og i overkommelig avstand til kroaojda skrev:Altfor dårlig kundegrunnlagAJ skrev: For øvrig veldig usikker på om det kommer et Guzzi-bord på stedet...![]()
![]()
AJ skrev:Jeg bare måtte...![]()
![]()
![]()
![]()
da kjøpefinger'n sporet opp denne fine pakka :-) :
[img]http://www.harpermoto.com/images/thumbn ... CK0220.jpg[/img]
ArcticTiger skrev:Det er ingenting som ødelegger designet og linjene på en Mottorsykkel så til de grader som en Tåpp-Båkks langt oppi lufta![]()
![]()
![]()
![]()
Så veldig fin i linjene er den vel ikke, men lett gjenkjennelig og annerledes enn mye annet, må man kunne si Stelvio er.ArcticTiger skrev:Fin og fin Fru Blom, smaken er som baken, delt, og kan ikke diskuteres. (Avunds-sjuk
)
Men en ting er iaffal sikkert: Det er ingenting som ødelegger designet og linjene på en Mottorsykkel så til de grader som en Tåpp-Båkks langt oppi lufta![]()
![]()
![]()
![]()
Takk for det, Godtvoksen, takk for det :-)Godtvoksen skrev:Jeg har ikke vært så mye på MCsiden i det siste, og leste først nå at du har kjøpt deg ny MC.
GRATULERER med ny sykkel!!!
SuperMorten skrev:Helt enig, men pokker så praktisk.. Kunne ikke klart meg uten..
kjenner noen i bransjen... hvis du kjenner et lite sug?diskrè forsendelse av en liten 24liter eller noe??Pollti skrev: Har lært meg å leve uten nå. Men savner jeg tåppbåksen ? Å ja !
MEN, det er en V-twin....AJ skrev:Så veldig fin i linjene er den vel ikke, men lett gjenkjennelig og annerledes enn mye annet, må man kunne si Stelvio er.ArcticTiger skrev:Fin og fin Fru Blom, smaken er som baken, delt, og kan ikke diskuteres. (Avunds-sjuk
)
Men en ting er iaffal sikkert: Det er ingenting som ødelegger designet og linjene på en Mottorsykkel så til de grader som en Tåpp-Båkks langt oppi lufta![]()
![]()
![]()
![]()
Og helt enig, toppbokser er ikke spesielt pent på noen sykler. Men du verden hvor praktiske de er når man er ute og handler. Noe jeg tilfeldigvis var på denne turen...
Ikke minst er det en italiensk V-twinsimpson skrev: MEN, det er en V-twin....og ikke en oddetallsrekke