Motorsykkeltur??Carpa skrev:Jobber slik at jeg rekker ferien min om et par dager
Carpas Tap a talk

Motorsykkeltur??Carpa skrev:Jobber slik at jeg rekker ferien min om et par dager
Carpas Tap a talk
Nope. Nå ligger jeg ved et basseng og ser samtidig utover Egerhavet. Snart tid for litt spabehandling. Sånn ca 27 grader så det er godt det er litt disig her. Lar meg stadig forundres over mopedister her da. Ingen hjelm men både barn og mødre på sykkelen. Lurer på hvordan ulykkesstatistikker og skadeomfang er. Og neppe noen plombering på mopedene...MaxTron skrev:Motorsykkeltur??Carpa skrev:Jobber slik at jeg rekker ferien min om et par dager
Carpas Tap a talk![]()
![]()
Carpa skrev: Lar meg stadig forundres over mopedister her da. Ingen hjelm men både barn og mødre på sykkelen. Lurer på hvordan ulykkesstatistikker og skadeomfang er. Og neppe noen plombering på mopedene...
Carpas Tap a talk
Hadde vært stas med Stelvio bilde foran fredsmonumentet på morokulien!AJ skrev:Akkurat nå kikker jeg på storm.no, yr.no og klart.se for å se om åssen været i nabolandet blir i morra.
Har nemlig tenkt meg en Stelvio-tur til enten Charlottenberg eller Årjäng/Töcksfors i morra...
Litt uklart hvordan været blir... brukbar temp og muligens en og annen byge. Men det tåler vi!
Hvor?Carpa skrev:Nope. Nå ligger jeg ved et basseng og ser samtidig utover Egerhavet. Snart tid for litt spabehandling. Sånn ca 27 grader så det er godt det er litt disig her. Lar meg stadig forundres over mopedister her da. Ingen hjelm men både barn og mødre på sykkelen. Lurer på hvordan ulykkesstatistikker og skadeomfang er. Og neppe noen plombering på mopedene...MaxTron skrev:Motorsykkeltur??Carpa skrev:Jobber slik at jeg rekker ferien min om et par dager
Carpas Tap a talk![]()
![]()
Carpas Tap a talk
TyrkiaMaxTron skrev:Hvor?Carpa skrev:Nope. Nå ligger jeg ved et basseng og ser samtidig utover Egerhavet. Snart tid for litt spabehandling. Sånn ca 27 grader så det er godt det er litt disig her. Lar meg stadig forundres over mopedister her da. Ingen hjelm men både barn og mødre på sykkelen. Lurer på hvordan ulykkesstatistikker og skadeomfang er. Og neppe noen plombering på mopedene...MaxTron skrev:Motorsykkeltur??Carpa skrev:Jobber slik at jeg rekker ferien min om et par dager
Carpas Tap a talk![]()
![]()
Carpas Tap a talk
Hehe, holdt på å skrive det men så tenkte jeg at det kanskje var litt fordomsfulltojda skrev:Carpa skrev: Lar meg stadig forundres over mopedister her da. Ingen hjelm men både barn og mødre på sykkelen. Lurer på hvordan ulykkesstatistikker og skadeomfang er. Og neppe noen plombering på mopedene...
Carpas Tap a talk
Det er ikke mødre som sitter bakpå sykklene, men SVIGERMØDRE![]()
![]()
![]()
![]()
Så da blir det hele mer forstålig