Forventet ikke at du skulle skjønne den, men så er du jo bare ungen selv også da.AndreasB skrev:Slike djevelverktøy skal jeg ikke selv ha. (Unger) Irriterer meg grenseløst over de som finnes i nabolaget her allerede.. Bråker og skriker, og hoier og bare bråker..Snikkeren skrev:Bare vent til du får egne unger, så tenker jeg du ser ting litt annerledes. Tenk deg at dine unger kanskje bruker den gangveien. Tror du hadde blitt ganske så forbanna på den tullingen som kjørte der da.AndreasB skrev:Han burde ikke kjørt der, men det gjorde han. Det han gjorde var også helt på bærtur, men dama burde passet sine egne saker. Om alle gjør det, så hadde vi ikke hatt krig.RuneMC skrev:AndreasB skrev:Kanskje dama skulle passet sine egne saker...og hva mener du med det? Du er vel ikke seriøst på parti med idioten som kjørte på gangveien?
Skriker bare for "moro", så høyt at man skulle tro de ble drept.. Hvor faen er foreldrene hen? Makan til mangel for respekt for andre mennesker skal man lete lenge etter. Om unger skal skrike og hoie kan de pelle seg til helvete bort på lekeplassen..
Nei fy faen, at noen vil ha noe sånt frivillig kan jeg ikke forstå.

Bare vent, disse ordene tipper jeg du blir nødt å spise i deg når du blir "voksen".
Og hvis du ikke har lyst på unger da heller synes jeg synd på deg. Større glede i livet skal du leite leeeeenge etter.