Hva gjør du akkurat nå?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av ArcticTiger »

lasse_hansen skrev:Akkurat nå ligger jeg og bikkja rett ut o sofaen og ser på tv. Ettersom fruen er ute idag, så blir det kun avslapping. Lurer nesten på å hive pizzaen i ovnen. Det er eneste maten jeg antageligvis klarer å lage selv så. Ferdig pizza ifra butikk ;-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
En gang jeg var så INNMARI sulten, og ingen var her å lagde mat til meg, så blei hungersnøden så stor, at jeg ble nøtt tel å se i frysern, og der lå det jammen meg ei slik steintæla Kjøtt-Paprika-og-Lauk-Lefse :yeyeye
Med sjelvende hender heiv jeg den i steikeåmen, og gikk på et unevnelig sted, for å være helt klar, når lefsa var klar :prf
Biblioteket hadde fått litt intresant påfyll, som jeg måtte sjekke litt nærmere, og like før jeg var ferdig-studert, så peip det noe uhorveli i Brannvarslern :O
Jeg fortet meg det jeg var kar om, stårma ut på kjøkkenet, og vrengte opp steikeovns-døra, der lå det noe som kunne minne om ei rykende fersk 78-plate :roll
Så det er ikke mine evner på Kjøkkenet som er skyld i at det fortsatt er liv i skrotten iaffal :knegg

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

ArcticTiger skrev: Jeg fortet meg det jeg var kar om, stårma ut på kjøkkenet, og vrengte opp steikeovns-døra, der lå det noe som kunne minne om ei rykende fersk 78-plate :roll
Så det er ikke mine evner på Kjøkkenet som er skyld i at det fortsatt er liv i skrotten iaffal :knegg
:rofl:

Ja, ja... sånn kan det også gå.

Frosne italienske restelefser må behandles med varsomhet vet du, ArcticTiger :[-X

Italiensk og italiensk... :-k
Du vet vel at disse restelefsene er en urnorsk "oppfinnelse"? Fattigfolk på bygdene fant det de hadde og la oppå ei lefse for å gjøre maten interessant og inntagende for hungersnødne familiemedlemmer og bygdefolk forøvrig.
Og dette funket så bra at Italia sendt "industrispioner" hit til lands for å stjæle ideen. Akkurat som folk fra Hadeland Glassverk sendte slike spioner til det som i dag er Den Tsjekkiske republikk for å ta med seg glassblåsekompetente folk hjem igjen på 1700-tallet.

Så nå vet du sannheten om pizza'en...
Fæle folk disse italienerne, når jeg tenker meg om... :-k

joo
Motorsykkelen din: '

Legg inn av joo »

Kunne foreslått Fjordland, men aner meg at tørrkoking blir minst like ille for brannvarsleren... :rofl:
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...

Brukeravatar
lasse_hansen
Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020

Legg inn av lasse_hansen »

ArcticTiger skrev:
lasse_hansen skrev:Akkurat nå ligger jeg og bikkja rett ut o sofaen og ser på tv. Ettersom fruen er ute idag, så blir det kun avslapping. Lurer nesten på å hive pizzaen i ovnen. Det er eneste maten jeg antageligvis klarer å lage selv så. Ferdig pizza ifra butikk ;-)

En gang jeg var så INNMARI sulten, og ingen var her å lagde mat til meg, så blei hungersnøden så stor, at jeg ble nøtt tel å se i frysern, og der lå det jammen meg ei slik steintæla Kjøtt-Paprika-og-Lauk-Lefse :yeyeye
Med sjelvende hender heiv jeg den i steikeåmen, og gikk på et unevnelig sted, for å være helt klar, når lefsa var klar :prf
Biblioteket hadde fått litt intresant påfyll, som jeg måtte sjekke litt nærmere, og like før jeg var ferdig-studert, så peip det noe uhorveli i Brannvarslern :O
Jeg fortet meg det jeg var kar om, stårma ut på kjøkkenet, og vrengte opp steikeovns-døra, der lå det noe som kunne minne om ei rykende fersk 78-plate :roll
Haha. Pizzaen min var ihvertfall spiselig, trur jeg. Eller kanskje ikke. Våkna på sofaen nå, og gikk ned i senga og la meg nu. Det siste jeg husker var at jeg spiste pizza B-)
Men natta. Får prøve å sove et par timer

Brukeravatar
lasse_hansen
Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020

Legg inn av lasse_hansen »

AJ skrev:
ArcticTiger skrev: Jeg fortet meg det jeg var kar om, stårma ut på kjøkkenet, og vrengte opp steikeovns-døra, der lå det noe som kunne minne om ei rykende fersk 78-plate :roll
:rofl:

Ja, ja... sånn kan det også gå.

Frosne italienske restelefser må behandles med varsomhet vet du, ArcticTiger :[-X

Italiensk og italiensk... :-k
Du vet vel at disse restelefsene er en urnorsk "oppfinnelse"? Fattigfolk på bygdene fant det de hadde og la oppå ei lefse for å gjøre maten interessant og inntagende for hungersnødne familiemedlemmer og bygdefolk forøvrig.
Og dette funket så bra at Italia sendt "industrispioner" hit til lands for å stjæle ideen. Akkurat som folk fra Hadeland Glassverk sendte slike spioner til det som i dag er Den Tsjekkiske republikk for å ta med seg glassblåsekompetente folk hjem igjen på 1700-tallet.

Men virker som sykkeler er noe dem kan da. Hvis ikke det ikke har vært en italiener på kawasaki fabrikken og kopiert noen ideer da. Trur jamen i meg det jeg Aj :-P

Brukeravatar
MaxTron
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650

Legg inn av MaxTron »

AJ skrev:Italiensk og italiensk... :-k

No vart æ nysjerrig, finns det belegg for denne historien, eller er det fri fantasi..??

Har forresten en teori for at det som i dag er spagetti/pasta har utvikla sæ frå nå han Marco Polo har dratt med sæ heimatt...
Nån som har kommentarer??
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L

Brukeravatar
SuperMorten
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT

Legg inn av SuperMorten »

MaxTron skrev: Har forresten en teori for at det som i dag er spagetti/pasta har utvikla sæ frå nå han Marco Polo har dratt med sæ heimatt...
Nån som har kommentarer??
Tja. Har vært i Kina og spist nudler.. Ikke så veldig ulikt spagetti sånn i utgangspunktet. Dog noe forskjellig tilbehør :thumleft
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
evike
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Kontakt:

Legg inn av evike »

guzziman skrev:Rigger moppa for en langtur i morra... tenkte å ta turen s.borg, svelvik, tyrigrava,oslo og tilbake til s.borg.
Se etter Knut Morten, han skal innover (uten meg, for jeg sitter på jobb dessverre).
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

Venter på morradagen-reise til Sverige å hente MC. :prop:
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
bjornen
Motorsykkelen din: 2 stk honda, en gammel + en ny

Legg inn av bjornen »

hente sykkel :-k
nyinnnkjøp eller etter rep :-k

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

MaxTron skrev:
AJ skrev:Italiensk og italiensk... :-k

No vart æ nysjerrig, finns det belegg for denne historien, eller er det fri fantasi..??
Ja, det kan du lure på... :skriver ;-)
Noe av historien kan dokumenteres, ja. Men hva, se det kommer jeg ikke til å avsløre... =; :knegg

Men kanskje Google kan være til hjelp :scratch :dontknow

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

bjornen skrev:hente sykkel :-k
nyinnnkjøp eller etter rep :-k
Må ha flere... :knegg
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
bjornen

Legg inn av bjornen »

nå sitter jeg og nyter et glass italiensk rødwin :thumleft
har hatt en strålende deg på sykkelen, drawwen til nøtterøy, åsgårdstrand, horten, berger og tok en kaffe og waffel
i klubben til rogg
alltid like hyggelig :roll
så en tur til grawa, tjukt aw folk, så ingen jeg kjente, så da gikk turen tilbake til elwebyen
begynte å regne rett etter at jeg parkerte,

en perfekt dag :banansplit

Brukeravatar
SuperMorten
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT

Legg inn av SuperMorten »

bjornen skrev:nå sitter jeg og nyter et glass italiensk rødwin :thumleft
har hatt en strålende deg på sykkelen, drawwen til nøtterøy, åsgårdstrand, horten, berger og tok en kaffe og waffel
i klubben til rogg
alltid like hyggelig :roll
så en tur til grawa, tjukt aw folk, så ingen jeg kjente, så da gikk turen tilbake til elwebyen
begynte å regne rett etter at jeg parkerte,

en perfekt dag :banansplit
Har nok møtt deg. Dvs jeg har møtt en masse på to hjul i dag. Jeg har vært i Tønsberg og ut til Verdens ende. Så det stod noen sykler på bryggen i Tønsberg når jeg var der. Det var bare en stor ulempe i dag. Med kjerring og unge ble det dessverre kjørt BMW med 4 hjul.. :sorry
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
bjornen

Legg inn av bjornen »

[
Har nok møtt deg. Dvs jeg har møtt en masse på to hjul i dag. Jeg har vært i Tønsberg og ut til Verdens ende. Så det stod noen sykler på bryggen i Tønsberg når jeg var der. Det var bare en stor ulempe i dag. Med kjerring og unge ble det dessverre kjørt BMW med 4 hjul.. :sorry[/quote]

noen ganger bør slekta prioriteres :thumleft
synd det ble i dag, sikkert ikke wange sånne fine dager i oktober, :sorry

Svar