PWND!mekkern skrev:mener du dette er bilolje?

PWND!mekkern skrev:mener du dette er bilolje?
For det meste, var vel en drøy påstand...fotan skrev:Jeg har vært på dette forum i 3 dager nå...og får for det meste anbefalt, som over her MOTOROLJE på min mc ?? :-#
Linken til Uno motorsport.....var d kun for bil....AndreasB skrev:PWND!mekkern skrev:mener du dette er bilolje?me like..
Takk for det...ingen som har denne typen olje på Sunndalsøra. Rota til litt på bloggen her i småfylla :-) Men faktisk to som sendte linker til bilolje. Ellers så bestilte jeg 3 liter hos bikerstreet webshop. Ellers takk..ArcticTiger skrev:Jeg handler Motul-olje over disk, ved personlig frem-møte med kontanter, hos den lokale MC-langern i Narvik, Svein Johnny på Autoforsyning A/S![]()
Hvis du har probblemer med å få tak i Motul der sør, så bare si i fra, så kan jeg kjøpe noen kanner for deg og sende nedover
Da får du gi f.. i svare på spørsmål da....værre er det ikke..Dette er jo et forum for å dele erfaringer, trodde jeg...KrankenWagen skrev:Du er nå jaggu en utakknemlig jævel !!!
Det er faktisk DIN jobb å finne ut akkurat hva olje du trenger, vi sender linker til Motul, forøvrig et merke jeg ikke gidder å sette meg inn etter en dårlig opplevelse med dem. Og hva får vi tilbake?
Hyl og skrik. Knøl!
Så, så, folkens!fotan skrev:Da får du gi f.. i svare på spørsmål da....værre er det ikke..Dette er jo et forum for å dele erfaringer, trodde jeg...KrankenWagen skrev:Du er nå jaggu en utakknemlig jævel !!!
Det er faktisk DIN jobb å finne ut akkurat hva olje du trenger, vi sender linker til Motul, forøvrig et merke jeg ikke gidder å sette meg inn etter en dårlig opplevelse med dem. Og hva får vi tilbake?
Hyl og skrik. Knøl!
fotan skrev:Rota til litt på bloggen her i småfylla.
Bare bruk bilolje på sykkelen din, som du anbefaler til andre du. Racingolje til bil sjø . Glad jeg ikke hørte på deg,og brukte bilolje på rakkelværket mitt .Får håpe at du ikke har gitt flere slike ugjennomtenkte råd til andre..det kan fort bli dyrt. Hvis du var edru når du skrev innleggene over her (fine ord) ,så er du sikkert enda hyggeligere i fylla enn meg.KrankenWagen skrev:Websjappe
Minn meg på at jeg aldri skal hjelpe deg med noe noen gang. Og om du lurer på hvorfor, så kan du ta en kikk på oppførselen din her.fotan skrev:Bare bruk bilolje på sykkelen din, som du anbefaler til andre du. Racingolje til bil sjø . Glad jeg ikke hørte på deg,og brukte bilolje på rakkelværket mitt .Får håpe at du ikke har gitt flere slike ugjennomtenkte råd til andre..det kan fort bli dyrt. Hvis du var edru når du skrev innleggene over her (fine ord) ,så er du sikkert enda hyggeligere i fylla enn meg.KrankenWagen skrev:Websjappe
Det var siste ord fra meg i denne saken
fotan skrev: Det var siste ord fra meg i denne saken