Carpas Tap a talk
Nei, banansving. Den setter det ytterste bene litt inn i svingen først, eller var det innerste tro hmm. Det var voldsomt til fjæring på den da, og veldig brå "parkering". Eneste beskjed vi fikk var "lean back, hold tight" og jeg gjør jo som jeg får beskjed om men lurte et øyeblikk på om jeg skulle dette av når den "parkerte"ArcticTiger skrev:Åssen svinger du med en Kamel da, bruker du Kontra-Styring
Har 23 grader her og, i stuen vel å merkeCarpa skrev:Nei nei, de får krangle i vei. Jeg er ikke noe Tante Sofie (men holder en knapp på kardemommeloven da)
Tror ikke jeg skal kjøre de gamle skranglete mopedene i galetrafikken her gitt. Her er det ganske så greit å komme seg rundt med lokalbussene
Hva vi gjør... Bader og soler oss, spiser god mat, båttur, rir på kameler (veldig viktig med god forankring) og shopper litt da. I morgen skal vi ut av turistområdet og inn i området tyrkerne selv bor, det blir interessant :-)
Har jeg nevnt at det er ca 23-28 grader her8-)
Carpas Tap a talk
Dårlig med D-vitaminer i stua da :-)Tysnes skrev:Har 23 grader her og, i stuen vel å merkeCarpa skrev:
Har jeg nevnt at det er ca 23-28 grader her8-)
Carpas Tap a talk
Men ... :-((((((((((((((((((((((((((((boblehue skrev:Skal pakke inn sykkelen din for vinteren på pur f.... Ikke noe mer øvelseskjøring på deg i år slik du hoverer over temp, god mat og hyggelige utflukter!
Jeg er i Torba, Bodrum :-) Ja Tyrkia er spennende, er vel tredje gangen jeg er her. Men, dette stedet vi er på nå skal jeg ikke tilbake til. Årsaken er at det kun er hoteller og suvenirbutikker her og ingenting annet. Restaurantene på hotellene er ikke noe å skryte av heller. Dyrt og ikke tyrkisk mat. Men vi har funnet oss et par bra spisesteder, litt chabby utseende men god mat og vi er fortsatt friskeJohnnyTh skrev:Hvor i tyrkia er du? Jeg har vært der mye og det er et kjempespennende land å reise i. Vær oppmeksom ar gotgjengerfelt betyr ingenting!