isakberntsen skrev:når jeg har tenkt meg om nå så trur jeg jeg skal vurdere yamaha wrx 125 :) den er 4 takt ikkesant ? har hørt at du får rundt 26 hester på den orginalt (er det sant?) å fikse , et spørsmål til deg :) har du nån anbefalinger om hvordan jeg kan få selgt min duke 125 ? her er annonsen :
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=37426035" onclick="window.open(this.href);return false;
Regner med du mener Yamaha WR125X? I så fall er det en 4-takter ja. Bager kan hjelpe deg med info om den, han har en slik.
Ang salg av Duke, så vil jeg anbefale å få tatt gode og skarpe bilder med litt knalle farger. Altså, ikke bilder tatt med mobiltelefon, men et skikkelig kamera. Og så ren sykkel som mulig.
Deretter skrive en annonse som forteller mer eller mindre alt som er gjort med den, og alt som er satt på av utstyr, og evt utstyr som ikke er montert da bildene ble tatt men som følger med. Lag punktlister. Beskriv kostnaden på alt, totalsum for sykkel og alt stæsjet. Det gjør det litt enklere for kjøpere og forsto hvorfor du vil ha en høyere pris for sykkelen enn hva den kostet ny...
Ser du har litt skrivefeil i den annonsen du har lenket til, så la gjerne en annen sjekke for skrivefeil.
Ellers så annonsen ganske så grei ut den :-)
Lykke til med salget