Hei Lasse,
Jeg har forstått at du har vært innom Henrik, og at han har lyttet. Han kan ikke høre noen feil her.
Vi kan om du ønsker plukke opp motoren, men siden vi ikke kan høre noen feil får vi ikke dekket noe av Kawasaki her. Det betyr at om det ikke er noen feil her, må du selv dekke kostnaden. Er det en feil slipper du selvfølgelig betale.
Det er også garanti på denne, så vi anbefaler at du ikke bekymrer deg mer om dette før det eventuelt skulle eskalere. Om du mener den har blitt verre i det siste kan vi gjerne høre igjen, og selvfølgelig også benkekjøre den for å være på den sikre siden.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dette var det dem skrev. Så etter et par mailer til, så ble vi enige om at jeg skal svinge oppom dem på torsdagen, så skal de høre på det igjen, om det faktisk har blitt værre, eller om det er bare meg. Hehe.
Skjønte ikke helt hva dem mente med benkekjøring, men får høre nærmere. Noen som har noen anelse? Og hvis dem mener alt av lyder er normalt denne gangen å, så får jeg bare, ja seriøst bare lukke øra helt og ikke tenke mere på det. Da må jeg bare slå meg til ro og se at det er sånn det er

Blir ihvertfall spennende på torsdag, og høre hva dem mener. Kommer ihvertfall ikke til å gå noe videre med demontering av motor og lignede hvis de enda mener det er normalt. Så vi får vente spent å se på torsdag