AJ skrev:Sender deg en melding, jeg! :-)lasse_hansen skrev:Du får gi en beskjed når dere skal dit da, på en eller annen måteså kan vi treffæs der.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
AJ skrev:Sender deg en melding, jeg! :-)lasse_hansen skrev:Du får gi en beskjed når dere skal dit da, på en eller annen måteså kan vi treffæs der.
AJ skrev:Jeg gjør egentlig ikke det, nei :-).simpson skrev:Du aj, tviler du på kvaliteten på italieren din?
Helt ærlig etter å ha kjørt engelsk sykkel med det "ryktet" de hadde?
Men du vet... folk har sine inngrodde meninger fortsatt. Så jeg bare erter folket litt, om du skjønner...![]()
Tiger fungerte feilfritt og helt utmerket i nesten 50K og ingenting så langt tyder på noe annet når det gjelder Stelvio
Hey!OMAAS skrev: Passerer snart 32K uten problem :-)
Et lite tips er å sette på en pakning for bildør på rommet under setet slik at det holder seg tørt og støvfritt.
Han har den samme, ja. Om det er "City" versjonen eller "GS" er jeg derimot litt usikker på...Busa Trond skrev:Den der Bags-Connection saken ser ut som sitter bra, også ser det bra ut også. Tror ojda har den samme. Skal spøre kona om det er lov å herme etter dere
Så sant, så sant!ojda skrev:Det er ikke å herme Busa, det kalles å la seg inspirere![]()
![]()
Du har rett, jeg og A.J. har samme veska
Jeg har GS veska, City er for jenterAJ skrev:Han har den samme, ja. Om det er "City" versjonen eller "GS" er jeg derimot litt usikker på...Busa Trond skrev:Den der Bags-Connection saken ser ut som sitter bra, også ser det bra ut også. Tror ojda har den samme. Skal spøre kona om det er lov å herme etter dere
![]()
Samme form på begge, men litt forskjell på størrelsen.
Kontakt Tom Cevro på tcevro@gmail.com og han vil gi deg et godt tilbud![]()
Tom er hjemme fra ferie i Spania den 10. okt.
Her tar du helt feil att ojda, det er jenter som trenger store vesker.ojda skrev: Jeg har GS veska, City er for jenter![]()
Den veska du skal ha Trond, er Quick Lock EVO GS. Med EVO tankring til Triumph