Ikke breiflabb overalt i trivelige trøndelag, vet du!fikse skrev:Hæ?! Tørr asfalt? Hvor?!![]()
Heldiggris!

Ikke breiflabb overalt i trivelige trøndelag, vet du!fikse skrev:Hæ?! Tørr asfalt? Hvor?!![]()
Heldiggris!
Så kjent ut ja.. (Ved 1:08 ser det ut som fjernlysene kom på.. Ble det mørkt ?)TBI81 skrev:Der tror jeg jaggu det var slutt på 'finvær-moroa' ..![]()
Hørte jeg slippery when wet?
[video]http://www.youtube.com/watch?v=RwAo_scf ... e=youtu.be[/video]
Greit å synes ekstra godt når man kjører forbi mye kø (justert godt ned så blender lite) :-)SuperMorten skrev: Så kjent ut ja.. (Ved 1:08 ser det ut som fjernlysene kom på.. Ble det mørkt ?)![]()
Regntøy er selvsagt pakketfikse skrev:Njaa.... Ta med regntøy? Seriøst mye vann i Hordaland for tiden. Kjøredressen rekker knapt å tørke opp mellom turene nåMen OK, de påstår at det skal bli fint i dagene fremover... Har du tiden så må du stikke innom oss for en kaffe
Vi bor en halvtime fra Bergen sentrum, dvs 10 minutter for deg dah..
Det er fine MC-veier her, mye flott natur og skarpe svinger
Når skal du nedover?
Om turen går den veien så skal jeg hyle utSvolp skrev:Du er velkommen på kaffe i Stavanger også... Holder på og pusse opp så lite og tilby men kaffe har jeg
Det skal vurderes! Ankommer Bergen ca halv tre ser jeg. Vært fint med omvisning :) Samtidig også greit å komme seg på ferga videre før rushet starter (skal til haugesund).. Vurderes fortløpende :)fikse skrev:Har rolige dager her, høstferie vettuSå er gjerne med på å "guide" deg rundt Sotra-Øygarden om du har tid før du reiser videre sørover :-) Andre her på forumet kan nok bekrefte at jeg tenker på en ganske så fin tur i småvill kystnatur
Det er forresten meldt ganske så fint vær også. Titter jeg ut nå aner jeg konturene av skyfri himmel allerede
Takker for det! Veldig fin tur var det! Kom fram i går, er bare treg å få det lastet opp hitZZR-Tom skrev:Du får en flott tur nedover, er blå himmel uti havet og lite vind