Reduser farten med 5km/t og gear ett hakk opp så kommer flyten.
Dæven, sa jeg "reduser farten"

Ah DET var MC-kjøring, det var ikke det som han norske jåsspeisen "bedrev" i den første videoen. Her får man lyst å dra på 4-ukers tur på DucatienAndreas skrev:Her er et lengre klipp som Ducati selv har spilt inn for reklame hvor en av deres egne testførere kjører.
Henge ut og henge ut, er vel ikkje verre en å diskutere Jeremy Clarcksons, sjølv om JC er endel meir kjente en Tor Sagen.knutk skrev:Det må vel også sies at den siste video skiller fra de foregående ved at den er filmet fra 'utsiden' slik at filmobjektet ikke trenger å tenke på kjørtøyet som filmer. Ei heller har de noen forran seg de må ta hensyn til når de kjører.
Siden en sjåfør her er nevnt ved navn vil jeg si til vedkommendes forsvar at når man kjører etter andre blir ikke flyten i kjøringen bedre enn hva kjøretøyet fremfor gjør det til.
I Kawasaki filmen ser man at de alle ligger som en gåseflokk, og kanskje ligger der en 'guide' fremst som bestemmer farta og som kjører slik at alla skal kunne henge med. (bare noe jeg anser som en hypotetisk mulighet).
Aldri hørt om denne fyren før, men når vi henger ut folk med navn bør vi kanskje prøve å se hele bildet.