


Det min forhandler gjorde, foruten å bytte bryteren noen ganger uten at det hjalp det spøtt, var å klippe hull i nederste del av ytterste tuppen på plastbelgen som dekker selve bryterpinnen. Problemet er at fjøren til selve pinnen (som altså er innenfor den plastbelgen) er så svak at den ikke klarer å dytte pinnen langt nok ut pga at plastbelgen blir hard når det er mindre enn rundt 8-10 grader ute

Bryteren er designet for Duke 125/200, og såvidt mekanikeren hos forhandleren kunne se, tvilte han på at det var mulig å sette på en annen bryter uten å måtte modifisere festet en god del.
Et lite hjertesukk/frust:
SVJV er den eneste permanente fiksen for dette å pelme bryteren så langt vekk du klarer, og få montert en trykkbryter inn på slangekoblingen (samme løsning som er på bakbremsen). Min forhandler var ikke villig til å gjøre dette, fordi de mente at vi heller skulle vente å se, i det uendelige...




Hør med din forhandler, om de er villig til å ordne det permanent. Å bytte bryter har intet for seg, tro meg
