Ganske spesielt at i en enkel tråd med et relativt enkelt praktisk spørsmål om en trykknapp på en mcjakke - skal måtte pjatte, fjase og kukelure i vei om hvor mange reisedager en har i året, hvor bedriten en kaffen smaker hist og her og hvor mange kalorier en skal bruke på og banke inn en trykknapp.Pollti skrev:Vi er blitt en nasjon av tafatte sytere med for mye penger hvis du har rett.SuperMorten skrev:Jeg tror sånn kunnskap er på vei ut.
Litt som Brugla som er for "sliten" til å kjøre bilen sin i vaskemaskinen på bensinstasjonen. Ganske tåpelig spør du megJeg reiser i jobbsammenheng mere en 220 dager i året men jeg bruker ikke mange kalorier på å banke inn en trykknapp eller på å kjøre bilen i vaskehallen.Vg og kaffe følger med. Kaffen til Statoil smaker dritt nå forresten eller jeg alene om det synspunktet ?
Er virkelig de samme kverulantiske tullpeisene som frekventerer Dagbladforumet, Hegnar online og liknende fora som frekventerer dette forum? Standarden her virker til forveksling lik de overnevnte fora.....
Eller er det muligens apotekene rundt omkring som har hatt leveranseproblemer en tid?