Før og etter ny asfalt?
Må ha vært noen dansker etter lunsjtid som har satt opp disse skiltene
Husker jeg og en kompis hadde moro av akkurat det å snu det ene skiltet da vi var en 14-15 år gamleSuperMorten skrev:Tipper heller at det er noen luringer som har hatt det morsomt etter mørkets frembrudd..
Har du vært en ramp altsåAJ skrev:Husker jeg og en kompis hadde moro av akkurat det å snu det ene skiltet da vi var en 14-15 år gamleSuperMorten skrev:Tipper heller at det er noen luringer som har hatt det morsomt etter mørkets frembrudd...
Det i tillegg til å kjenne på vinduene på ungdomsskolen etter mørkets frembrudd. Det hendte nemlig at vaskedama hadde glemt å vri på plass låsegreiene slik at det bare var å lirke opp vinduet. Og dermed var det adgang til det meste på skolen. Veldig spennende, syntes vi dengangen, å være helt alene i skolebebygningen - i mørket...
Var nok litt rampete i ungdommen, ja...Carpa skrev:Har du vært en ramp altsåAJ skrev:Husker jeg og en kompis hadde moro av akkurat det å snu det ene skiltet da vi var en 14-15 år gamleSuperMorten skrev:Tipper heller at det er noen luringer som har hatt det morsomt etter mørkets frembrudd...
Det i tillegg til å kjenne på vinduene på ungdomsskolen etter mørkets frembrudd. Det hendte nemlig at vaskedama hadde glemt å vri på plass låsegreiene slik at det bare var å lirke opp vinduet. Og dermed var det adgang til det meste på skolen. Veldig spennende, syntes vi dengangen, å være helt alene i skolebebygningen - i mørket...
Carpas Tap a talk