I dag, siden jeg er litt surmaga igjen så hadde jeg tenkt å klage på kaffen til Statoil. Før de solgte ut
bensinstajonene så hadde de veldig god kaffe. Nå er det jo bare utvannet jomfrumig de serverer ! Men å navigere på Statoil sine hjemmesider er ikke lett for en som er over middels tett i topplokket mht data. Men jeg finner faxnummeret. Nå lurer jeg ånklli fælt på hvor mange misfornøyde kaffe kunder de har som bruker fax ?? Til og med jeg har gitt opp det ! Reineste tekno freaken gitt.
Statoil .
- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Re: Statoil .
Kjøper ALDRI kaffe på Statoil. Lot meg lure til å kjøpe Statoil-koppen en gang, og det er den dyreste kaffekoppen jeg har kjøpt. Det ble med et par kopper.. Unnskyldte første kopp med myr vann et uhell, men når det viste seg å være sånn over alt, ga jeg opp..
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Har faktisk ikke vært innom døra på Statoil i år...
dyreste stasjonene i distriktet også..dessuten er det Statoil Retail som setter "markedspris".
dyreste stasjonene i distriktet også..dessuten er det Statoil Retail som setter "markedspris".
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
SuperMorten skrev: ... Det ble med et par kopper.. men når det viste seg å være sånn over alt ...

- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Bruker Statoil til drivstoff,og er dessuten av den mening at kaffen deres er omtrent like vond som de på de fleste andre steder kaffe selges..
Fikk et Statoilkort for varme drikker av sønnen et år,og brukte det stort sett til kakao..den var iallfall god...

Fikk et Statoilkort for varme drikker av sønnen et år,og brukte det stort sett til kakao..den var iallfall god...

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Carpa
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Tror det er denne siden du leter etter....Pollti skrev:I dag, siden jeg er litt surmaga igjen så hadde jeg tenkt å klage på kaffen til Statoil. Før de solgte ut
bensinstajonene så hadde de veldig god kaffe. Nå er det jo bare utvannet jomfrumig de serverer ! Men å navigere på Statoil sine hjemmesider er ikke lett for en som er over middels tett i topplokket mht data. Men jeg finner faxnummeret. Nå lurer jeg ånklli fælt på hvor mange misfornøyde kaffe kunder de har som bruker fax ?? Til og med jeg har gitt opp det ! Reineste tekno freaken gitt.
https://www.statoil.no/FrontServlet?s=s ... id=2047683

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Har brukt kaffedealen til statoil i mange år og syns den er god jeg (kjører ofte veier hvor statoil er eneste naturlige valget å stoppe på). Kaffen er så som så noen ganger, men er da skjelden noe å skryte av på noen stasjoner
Kaffe må man ha uansett 

-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Carpa skrev:Tror det er denne siden du leter etter....Pollti skrev:I dag, siden jeg er litt surmaga igjen så hadde jeg tenkt å klage på kaffen til Statoil. Før de solgte ut
https://www.statoil.no/FrontServlet?s=s ... id=2047683
HMS Beredskapstelefon
Telefonnummer: 95 05 04 62
Beredskapstelefonen skal kun brukes for å varsle Statoil Norge AS dersom det oppdages alvorlige uønskede hendelser på eller i nærheten av noen av våre installasjoner.
Med alvorlig uønskede hendelser mener vi:
- Skade på personer som skyldes feil eller mangler på Statoil utstyr eller eiendom
- Matforgiftning
- Søl
det er nok ikke langt unna alle 3...

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后