Søndag tror jeg ikke vi får kjørt noe desverre :-(ArcticTiger skrev:Det er mellt bra vær i Andebu til søndan (21/10), dere kan jo ta dere en øve-kjørings-tur dit, så skal jeg årne med
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Søndag tror jeg ikke vi får kjørt noe desverre :-(ArcticTiger skrev:Det er mellt bra vær i Andebu til søndan (21/10), dere kan jo ta dere en øve-kjørings-tur dit, så skal jeg årne med
Hva svarer du når noen spør deg om: "You wanna go for a Ride, Carpa"Carpa skrev:En slik kaffekopp må jeg vel få meg på jobb
KrankenWagen skrev:Får litt sånn Brokeback Mountain følelse av bildet ditt...
Ikke æ heller. Det e en følelse æ aldri har hatt.Carpa skrev:KrankenWagen skrev:Får litt sånn Brokeback Mountain følelse av bildet ditt...: jasså. Deler ikke den følelsen jeg altså
Au, hvorfor gjorde du det da?jhn skrev:Ikke æ heller. Det e en følelse æ aldri har hatt.Carpa skrev:KrankenWagen skrev:Får litt sånn Brokeback Mountain følelse av bildet ditt...: jasså. Deler ikke den følelsen jeg altså
Har forsåvidt Broke my back on a Mountain, men det hadde ingen sammenheng med slike følelser
Carpa skrev:Au, hvorfor gjorde du det da?jhn skrev:Ikke æ heller. Det e en følelse æ aldri har hatt.Carpa skrev:KrankenWagen skrev:Får litt sånn Brokeback Mountain følelse av bildet ditt...: jasså. Deler ikke den følelsen jeg altså
Har forsåvidt Broke my back on a Mountain, men det hadde ingen sammenheng med slike følelser
Takk for det, jeg var nok en smule heldig der ja.ArcticTiger skrev:@Jhn: Godt du kom deg såpass raskt på føttern igjen![]()
Jeg kjører heller ikke en meter uten ryggskinne. Folk jeg kjenner som holder på med road-racing sier at det er minst like viktig å bruke ryggskinne som hjelm. Noe ditt tilfelle også kan være et eksempel på.
Carpa skrev:
Jeg synes dog sykkelen min er bedre å kjøre enn den på kjøreskolen, en Susuki GSR....
Den var litt kranglete å gire med og ble fort sur etter litt krypkjøring
Kvalitetsbevist vettuKrankenWagen skrev:Carpa skrev:
Jeg synes dog sykkelen min er bedre å kjøre enn den på kjøreskolen, en Susuki GSR....
Den var litt kranglete å gire med og ble fort sur etter litt krypkjøring
Du har jo ordentlig sykkel du vet du.![]()
Nå må jeg vel ærlig innrømme at jeg ikke vet hva den store forskjellen på en V4 og en rekkefirer, annet enn V fasongen....KrankenWagen skrev:Ja, er to forskjellige greier det der, VFR har en V4 motor, mens GSR en er rekkefirer.
Blir merkbare forskjeller. Jeg misliker V4 intenst, med unntak av Yamaha V-Max, som egentlig alltid har vært en pervogreie...
Virker som om Honda prøver å lære den nye generasjonen MC folk opp til å like V4, for ser jo ut til at det er det som er og blir framtiden hos Honda.
Men ordentlige MC folk biter ikke på den der!