Kyoto bremseskiver

... om deler, tilbehør, MCutstyr, renhold, forsikring, kjøreklær til fører og passasjer osv.
Svar
Brukeravatar
Jompa
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050

Kyoto bremseskiver

Legg inn av Jompa »

Er det noen som har erfraring med Kyoto bremseskiver.
Disse selges av wemoto og koster ca 60£. De har også skiver til 120 £.
Hva er forskjell på ei rimelig og dyr bremseskive ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
KrankenWagen
Motorsykkelen din: Kawasaki Z1000R, Z1000J, ZX7R

Re: Kyoto bremseskiver

Legg inn av KrankenWagen »

Næ, folk kjører jo racing med kinaskiver. Gå for den billigste du. Skulle den være skjev har Wemoto en veldig OK returpolitikk.

Brukeravatar
DrGreve
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2

Legg inn av DrGreve »

Jeg kjøpte en gang noe billig skjit. De var ikke rustfrie, så det var kun der klossene var borti som var blanke. Alt det andre var rustrødt. Konklusjon, sjekk at de er rustfri i det minste :)
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

pelsen
Motorsykkelen din: ja

Legg inn av pelsen »

DrGreve skrev:Jeg kjøpte en gang noe billig skjit. De var ikke rustfrie, så det var kun der klossene var borti som var blanke. Alt det andre var rustrødt. Konklusjon, sjekk at de er rustfri i det minste :)
rustfrie bremseskiver :scratch Støpejern ruster, men det er vel det materialet som funker best i bremseskiver. Jeg foretrekker at de virker bra fremfor at de skal være pene og blanke.

Brukeravatar
DrGreve
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2

Legg inn av DrGreve »

pelsen skrev:
DrGreve skrev:Jeg kjøpte en gang noe billig skjit. De var ikke rustfrie, så det var kun der klossene var borti som var blanke. Alt det andre var rustrødt. Konklusjon, sjekk at de er rustfri i det minste :)
rustfrie bremseskiver :scratch Støpejern ruster, men det er vel det materialet som funker best i bremseskiver. Jeg foretrekker at de virker bra fremfor at de skal være pene og blanke.
Vel, jeg remonterte de originale Hondaskivene og de ruster i alle fall ikke... Om det er støpejern eller ikke, aner jeg ikke :-k
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Svar