Kona har vinlotteri på jobben hver fredag på høstparten, og da drypper det litt på Busa Trond også

20,- i minus. Med det er greit

Nei nå koser vi oss gitt

Skal gå bort i globusbaren snart

Det var nok Gelefigurer du tenkte på DuvilleDuville skrev:Eneste savnet må være bamsemumsen eller hva det nå var....ha en god kveld
Busa Trond skrev:Det var nok Gelefigurer du tenkte på DuvilleDuville skrev:Eneste savnet må være bamsemumsen eller hva det nå var....ha en god kveld
. Når du ripper opp i det må jeg jo få legge ut en link til den flotte turen vi hadde sammen
.
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... &start=345" onclick="window.open(this.href);return false;
ojda skrev:Da har jeg sitti å mimra meg igjennom hele Vårslipptråden, uberflott![]()
Vi får ta den påny 2013
Det gleder meg at du setter pris på patchen.ojda skrev: Men det som gjorde det så spesiellt var den lille broderte badgen som lå inni kortet![]()
Den var for å si det rett ut Dritstilig![]()
![]()
Å skal selvfølgelig få hedersplass på Mc-jakka![]()
Som forøvrig er helt ny, så badgen skal få et langt liv![]()
Denne skal bæres med stolthet![]()
Ojda var med på ALLE Mcsiden treffeneSnikkeren skrev:Grattis med driiiitstilig patch, Ojda.![]()
Vel fortjent.
No må du liste opp hvilke treff du var med på i 2012. Eller kanskje det er lettere å liste opp de(t) du ikke var med på?
ArcticTiger skrev:Ojda var med på ALLE Mcsiden treffeneSnikkeren skrev:Grattis med driiiitstilig patch, Ojda.![]()
Vel fortjent.
No må du liste opp hvilke treff du var med på i 2012. Eller kanskje det er lettere å liste opp de(t) du ikke var med på?Grattlere med pattschen