Kan det være en Suzuki TS 250.... Å,fa.. no ser eg att det sitter en naken jævel oppåKrankenWagen skrev:70 Tallet !
Når menn hadde bart og syklene var gule og tøffe!! ...Øhhh.

Kan det være en Suzuki TS 250.... Å,fa.. no ser eg att det sitter en naken jævel oppåKrankenWagen skrev:70 Tallet !
Når menn hadde bart og syklene var gule og tøffe!! ...Øhhh.
Bare å komme til Karmøy en fin sommerdag,så er sjansene gode for at du ser en zx11 som ruller forbi med en lettkledd lasaron oppå.Carpa skrev:Synes vel vi jentene her inne kan få noe fint å hvile øynene på også men jammen er det vanskelig å finne lettkledde menn på en motorsykkel
Carpa skrev:Voldsomt så opptatt dere ble av denne tråden da hmmm
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Hehe, tror nok de tør det jeg. Hmmm gamle damer? Hvor?Kawasaki skrev:Bare å komme til Karmøy en fin sommerdag,så er sjansene gode for at du ser en zx11 som ruller forbi med en lettkledd lasaron oppå.Carpa skrev:Synes vel vi jentene her inne kan få noe fint å hvile øynene på også men jammen er det vanskelig å finne lettkledde menn på en motorsykkel
De dærre koseguttene du poster bilder av våger nok ikke å ta moppen av støtta,men det er kanskje sånne gutter gamle damer vil ha?![]()
![]()
@kranken der oppe: tvilsomme bilder som ramler ut av albumet ditt
Globe skrev:Carpa skrev:Voldsomt så opptatt dere ble av denne tråden da hmmm
ja, nesten så en hører at det knirker i skapdører
Åsså Royal Enfield da, gitt...Carpa skrev:Jeg fant jeg fant :-)
Han bruker da hjælm iaffalAJ skrev:Åsså Royal Enfield da, gitt...Carpa skrev:Jeg fant jeg fant :-)
Sent from my Galaxy using Tapatalk![]()
![]()
Jammen gjør'n det, gitt!ArcticTiger skrev:Han bruker da hjælm iaffalAJ skrev:Åsså Royal Enfield da, gitt...Carpa skrev:Jeg fant jeg fant :-)
Sent from my Galaxy using Tapatalk![]()
![]()