MCsiden.no tråden om motorsykler med unormal høy kjørelengde

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

MCsiden.no tråden om motorsykler med unormal høy kjørelengde

Legg inn av AJ »

Tror ikke vi har en tråd om MC'er med fra høy til helt ekstreme kjørelengder på telleren.
Her i landet er vel Svartolf'en til "Rotor" Banggren den meste ;-) :
http://www.rykogreis.com/Svartolfindex.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Men det finnes også andre, som f.eks. disse:

http://www.guzzipower.com/100k/100k.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Er sikkert flere her inne som vet om flere gode eksempler :-) .

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Re: MCsiden.no tråden om motorsykler med unormal høy kjørele

Legg inn av ArcticTiger »

AJ skrev:Tror ikke vi har en tråd om MC'er med fra høy til helt ekstreme kjørelengder på telleren.

http://www.guzzipower.com/100k/100k.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:scratch Hmmm, det ser ut som vi kan bli plaga i MAAAAAAAAAAGE år framover med disse Guzziene AJ :-k
Skift olje regelmessig, og ikke vask den for ofte, så holder de eveig, synes oppskriften å være :lol :knegg

Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Legg inn av jhn »

Æ har en kompis med en 96 mod. V max som har rundet 200.000 km, uten nevneverdig vedlikehold, forutenom oljeskift. Han har vel tatt så mye krefter ut av den som mulig uten noe oppboring og denslags
Den bare går og går.
Sånn ser den ut
1996-v-max.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
fikse
Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX

Legg inn av fikse »

Der går/gikk en Transalp i Bergen, som har gått som budsykkel. I 2003 var den kjørt rundt 380.000KM har forstått det sånn at den sykkelen går fint fremdeles, uten at jeg kjenner detaljene lenger.

Ellers er det jo mange sykler i land som har sesong hele året, som har sykler som er gått langt. Da jeg hadde Deauville var jeg aktiv i et forum i England, og den gang var det en god del medlemmer der som hadde kjørt godt over 100.000 miles.
Vet og om flere som har NX250, som jeg tutler rundt med, som har kjørt over 100.000KM, noen av de hovedsakelig utenfor veien (!!!). DET er imponerende det, for en liten tass av en motor :-)
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!

Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)

Svar