hei hær kan du lægg ut bilda av din YAMAHA DT125 og si ka su har gjort me den for å få den te å gå så fort den går.
har ikke noen sykkel enda men håpe det e nån andre som kan start og jeg gjør dette for inspirasjon.
Vis din YAMAHA DT125
-
- Innlegg: 1370
- Registrert: 18 mai 2012, 14:36
- Motorsykkelen din: KTM
Re: Vis din YAMAHA DT125
Ett tips fra meg, endre brukernavnet ditt.
Er ikke smart å ha din egen epostadresse som brukernavn på forum, da vil spiders/crawlers osv. som samler adresser til spamlister hanke deg inn og du vil få mer og mer spam i innboksen.
Du kan nok be AJ om å endre brukernavnet ditt, om du ønsker det. :-)
Er ikke smart å ha din egen epostadresse som brukernavn på forum, da vil spiders/crawlers osv. som samler adresser til spamlister hanke deg inn og du vil få mer og mer spam i innboksen.
Du kan nok be AJ om å endre brukernavnet ditt, om du ønsker det. :-)

Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000
Sjekk ut bloggen min!
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Vis din YAMAHA DT125
Kunne godt ha gitt deg et tips om hvordan du øker effekten fra lovlige 15 hk til 18 hk på mindre enn ett minutt,
men når du skal til å trimme sykkelen allerede før du har kjøpt den, trur æ ikke du e moden for sånne tips
men når du skal til å trimme sykkelen allerede før du har kjøpt den, trur æ ikke du e moden for sånne tips

De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
-
- Innlegg: 1081
- Registrert: 29 okt 2011, 16:48
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
- Bosted: Trondheim
Re: Vis din YAMAHA DT125
Sier meg enig med Jompa her
Du har ikke bruk for den ekstra effekten her til lands, da er det bedre å vente på større sykkel
Jeg kjører selv en Hyosung GT 125, og den er langt fra det kjappeste, ei heller raskest aksellererende, men den holder
Hadde den gått raskere enn 110km/t hadde jeg sikkert kjørt raskere, men jeg innser selv at da hadde jeg kjørt langt over egen evne, i tillegg til å bryte loven enda mer...
Jeg har bare en sesong på lettmc, men alikevell er jeg(føler jeg meg
) voksen nok til å innse fakta; jeg er ingen verdensmester
Så før du bestemmer deg for å trimme, prøv den ivertfall uten trim først






Jeg har bare en sesong på lettmc, men alikevell er jeg(føler jeg meg






Re: Vis din YAMAHA DT125
Lett-mc delen på dette forumet er ikke akurat stort.. og ivertfall ikke på 2 taktere (er det noen 16-17 åringer med 2 takt her inne egentlig) så Tror ikke det blir mange DT bilder her...
Jeg vet om en del trim muligheter til de ja.. Men som andre sier her kan det ivertfall være greit å ha sykkelen før du planlegger trim..
Men Yamaha dt er fine og holdbare sykler... bare synd de gikk ut av produskjon i 2007 da..
Jeg vet om en del trim muligheter til de ja.. Men som andre sier her kan det ivertfall være greit å ha sykkelen før du planlegger trim..
Men Yamaha dt er fine og holdbare sykler... bare synd de gikk ut av produskjon i 2007 da..
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39732
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Vis din YAMAHA DT125
Er bare å invitere folk innpå her :-)Bager skrev:Lett-mc delen på dette forumet er ikke akurat stort.. og ivertfall ikke på 2 taktere (er det noen 16-17 åringer med 2 takt her inne egentlig) så Tror ikke det blir mange DT bilder her...
Og ikke minst å lage tråder om ting dere er opptatt av.
Er mer enn nok plass til å gjøre det på her på MCsiden.no

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Innlegg: 845
- Registrert: 06 des 2009, 14:00
- Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
- Bosted: Tysnes
Re: Vis din YAMAHA DT125
Når eg kjørte lett-sykkel på 70 tallet, var det vel trim og fart som var tema.Jompa skrev:Kunne godt ha gitt deg et tips om hvordan du øker effekten fra lovlige 15 hk til 18 hk på mindre enn ett minutt,
men når du skal til å trimme sykkelen allerede før du har kjøpt den, trur æ ikke du e moden for sånne tips
Gjekk vel aldri fort nok. Ja,kua har vert kalv...
Men det var like ulovleg da, som nu. Og dei voksene kom med formaninger da og :-)
15 Hk, er jo bra for en 16-åring( vi hadde 100 cc med max 7 hk)
Vel, lykke til med valg av sykkel :-)
Re: Vis din YAMAHA DT125
At trim er tema er ikke det tvil om. Er med på et annet forum og, og der går det i 2 takt eller kjøp deg 2 takt og sett på efektanlegg og dereter borre om du har mulighet..Tysnes skrev:Når eg kjørte lett-sykkel på 70 tallet, var det vel trim og fart som var tema.Jompa skrev:Kunne godt ha gitt deg et tips om hvordan du øker effekten fra lovlige 15 hk til 18 hk på mindre enn ett minutt,
men når du skal til å trimme sykkelen allerede før du har kjøpt den, trur æ ikke du e moden for sånne tips
Gjekk vel aldri fort nok. Ja,kua har vert kalv...
Men det var like ulovleg da, som nu. Og dei voksene kom med formaninger da og :-)
15 Hk, er jo bra for en 16-åring( vi hadde 100 cc med max 7 hk)
Vel, lykke til med valg av sykkel :-)