Jeg begynner å bli litt lei av info-direktører som bruker bekymringsrynker og uskyldig blikk
for å unnskylde sine konserners "faan ta"holdning..............

+ millionBikeridr skrev:Jeg er dritpissesinnsvaktsyktvanvittig lei av MENN! i førtiårskrise og kondomdress på trøsykkel i statsbudsjettsprisklassen midt i veien der jeg skal kjøre, når det er gang/sykkelstier rett ved siden av.
Trøsykkel skulle vært FORBUDT for alle over 16. Mitt syn på dette er ovenstående årsak. Når de der fjompene klarer å knø seg til å sykle der det er tilrettelagt for dem, kan de søke lisens på å kjøpe trøsykkel igjen.
Jeg er møkklei veisalting! Dette er noe en fjompenisse sørfra fant på siden han ikke kunne kjøre bil når det ble littegranne snø på veiene.
mekkern skrev:+ millionBikeridr skrev:Jeg er dritpissesinnsvaktsyktvanvittig lei av MENN! i førtiårskrise og kondomdress på trøsykkel i statsbudsjettsprisklassen midt i veien der jeg skal kjøre, når det er gang/sykkelstier rett ved siden av.
Trøsykkel skulle vært FORBUDT for alle over 16. Mitt syn på dette er ovenstående årsak. Når de der fjompene klarer å knø seg til å sykle der det er tilrettelagt for dem, kan de søke lisens på å kjøpe trøsykkel igjen.
Jeg er møkklei veisalting! Dette er noe en fjompenisse sørfra fant på siden han ikke kunne kjøre bil når det ble littegranne snø på veiene.![]()
![]()
Merkelig nok er det lov å benytte veien som privat treningsbane for sykkelister/klubber..
en annen ting jeg har begynt å bli skikkelig lei av er-----HESTEMØKK-på gangveier og boligfel.
Siden disse dyrene ikke har noen samfunnsnyttige egenskaper lengre så kan de godt puttes i limgryta eller dyrehage hvis det ikke er plass til dem på gården/pølserallybanen de hører hjemme..
Jeg også, hater når dem kommer å stjeler ting jeg lagrer i de grønne og sorte lagringsdunkene mineBusa Trond skrev:søppelbilen![]()