Ja våren kommer nærmere og nærmere og bare vi er ferdige med dette året så går det fort frem mot sommer og sol.
Fryktelig utålmodig men det er jeg vel ikke alene om her inne

](./images/smilies/grrr.gif)
Gratulerer :-)Carpa skrev:Da var teoriprøven bestått 8-)
Ikke den største utfordringen men deilig med alt som er opp og avgjort:
Carpas Tap a talk
...ikke sant, bob bob..guzziman skrev:Grattulerer så mye carpa.... sees på rudskogen i sommer, ikke sant
Gratulerer så myeCarpa skrev:Da var teoriprøven bestått 8-)
Carpas Tap a talk
Gratulerer, enig at det ikke er den helt store utfordringen. og det blir vel ikke oppkjøringa heller, bare noe som må gjennomføres for å få fyllt ut linjen bak A på førerkortetCarpa skrev:Da var teoriprøven bestått 8-)
Carpas Tap a talk
Vel vel... Jeg håper jeg har den avslappende og trygge holdningen til det når jeg kommer så langt. Med masse øvelseskjøring så kommer jeg kanskje dit :-)pelsen skrev:Gratulerer, enig at det ikke er den helt store utfordringen. og det blir vel ikke oppkjøringa heller, bare noe som må gjennomføres for å få fyllt ut linjen bak A på førerkortetCarpa skrev:Da var teoriprøven bestått 8-)
Carpas Tap a talk
Masse øvelseskjøring er sikkert ikke dumt, men lappen er jo bare et minimum for å få tillatelse til å kjøre alene, læringen for å bli en god og trygg fører starter vel egentlig med å få lappen.Carpa skrev:Vel vel... Jeg håper jeg har den avslappende og trygge holdningen til det når jeg kommer så langt. Med masse øvelseskjøring så kommer jeg kanskje dit :-)
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Jada men for at jeg skal bli minst mulig nevrotiske før oppføring så er det greit å føle seg sånn noenlunde tryggpelsen skrev:Masse øvelseskjøring er sikkert ikke dumt, men lappen er jo bare et minimum for å få tillatelse til å kjøre alene, læringen for å bli en god og trygg fører starter vel egentlig med å få lappen.Carpa skrev:Vel vel... Jeg håper jeg har den avslappende og trygge holdningen til det når jeg kommer så langt. Med masse øvelseskjøring så kommer jeg kanskje dit :-)
Sent from my Galaxy using Tapatalk