Etter hva jeg har fått med meg produserer de i dag 50000 sykler...
Eierne og aksjonærene går antakelig lyse tider i møte...

Hvis sykkla skal bli billigere her i Norge, så må nok du tala et Allvårsord med en av dine sambygdinger :-)åIntruder skrev:Om syklene blir noe billigere for Kari og Ola Normann som en følge av ovenstående er heller tvilsomt,time will show !!
:-)å
ArcticTiger skrev:Hvis sykkla skal bli billigere her i Norge, så må nok du tala et Allvårsord med en av dine sambygdinger :-)åIntruder skrev:Om syklene blir noe billigere for Kari og Ola Normann som en følge av ovenstående er heller tvilsomt,time will show !!
:-)å
Jeg har lest i "fasiten" på ny og det står skrevet : "Triumph vil bygge 250000 motorsykler til 2015"...JanK skrev:Syklene som kommer til å produseres i India vil aldri bli solgt i Europa eller Amerika. Det vil være små, ekstremt enkle og billige sykler for India og andre "u-land". Den type sykler som også andre store produsenter lager i Asia som vi aldri ser her.
Som sagt kommer majoriteten av de 250000 syklene til å være beregnet på utviklingsland, i utviklingsland er det "små,ekstremt enkle og billige sykler" som gjelder, 1 cyl maks 300cc. Mcnytt har enten missforstått eller pyntet på sannheten.Intruder skrev:Jeg har lest i "fasiten" på ny og det står skrevet : "Triumph vil bygge 250000 motorsykler til 2015"...
Hvor de har tenkt å gjøre av dem veit itte je....
Med motorsykler regner jeg med at MCnytt mener litt mer enn "små,ekstremt enkle og billige sykler"....
Nei, nå er vel ikke markedet og økonomien i de landene der de omsettes akkurat på topp...JanK skrev: Triumph kommer aldri i verden til å fem-doble produksjonen av de eksisterende modellene på 3 år.
Stemmer nok det og da er motorsykkler det eneste de har råd til. Selv om de fleste helst ville hatt en biljoo skrev:Nei, nå er vel ikke markedet og økonomien i de landene der de omsettes akkurat på topp...JanK skrev: Triumph kommer aldri i verden til å fem-doble produksjonen av de eksisterende modellene på 3 år.
mener å huske å ha sett en dokumentar om dette og Indie er et av de største MC markedene i verden.pelsen skrev:Triumph har allerede fabrikk i Thailand, så hvorfor ikke i India?