Fungerte greit den, eneste jeg var bekymret for var om bensinsøl ville ødelegge lakken... Men jeg tok nå den sjansen da, og for å beskytte har jeg brukt Swissvax sin "bikesheen" voks som er beregnet på motorsykkler og skal tåle bensinsøl. Og det holder nå ennå :)mekkern skrev:bruker de samme biltema sprayboksene men benytter polyurethan 2k klarlakk oppå.
har faktisk ikke testet klarlakken dems..![]()
![]()
![]()
Det som er med lakkering, om det nå er med proff sprøyte eller bokser, så er forarbeidet det viktigste. Og jeg tok meg god tid, iallefall på sidedekslene og den "boksen" bak setet... Så vart jeg drit lei tilslutt og det fikk desverre tanken lide for... Ikke at noen har sagt noe om det, men jeg vet at det kunne vert bedre så derfor er jeg litt irritert på akkurat det daEasyRider skrev: Men tror mer en halve resultatet er basert på "hvordan" du bruker lakkboksen, temp, håndføring, grunning etc.

Og så har jeg vert i oslo-bygda i helga og besøkt svigers, jeg måtte jo selfølgelig lokkes med noe så svigers passa guttungen mens jeg surra rundt på mc butikker(og dama på ikea

Fikk et godt tilbud på en demokjørt 2012 modell med litt ekstra utstyr så det spørs om ikke jeg ryker på en smell der før jul da...

Må i tenkeboksen en dag eller to ja...