alarm92 skrev:Stili! Hvor fikk du sinket skruene, og hva kostet det?taco skrev:Takk!
Tja, noen timer gikk det jo med da. :-)å
Når det gjelder motoren så ble sylinder/topp bare glassblåst. På nedre del er det noe svart som egentlig bare ble renset og gnikket.
Aluminiumsdekslene ble polert opp samt lakkert med sort spray. Tror ikke jeg brukte motorlakk en gang på de.
Ellers så spørs det hvor høyt du legger lista, og den ble høyere og høyere for min del. Tar du den så tar du den...
Kunne jo ikke ha blanding av rustne skruer, nypolerte deksler, glassblåst motor, nylakkert tank og deksler, osv. Nei, alt skulle skinne!
En eske med rustne skruer, skiver, muttere, fjærer og slikt ble sendt til elforzinking og fikk de igjen som nye!
Jada, mye man kan gjøre.![]()
Er selvfølgelig meget stygt med masse rustene skruer, når alt annet er nylakkert opp polert!
Sendte skruene til http://www.mcpartner.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
kostet 500,-
Byttet ut dekselskruene med unbrako.

Men å bytte alt kan bli litt av en affære. Blir litt detektivarbeid å finne riktige skruer hos en jernvarehandel.
Som du ser på det ene bildet så bruker jeg pc'n. Dette er fordi jeg hadde lagt opp alle delene med lapper og tatt bilde av det. Det var veldig greit når jeg fikk tilbake esken med skruer. Bare hyggelig arbeid å sortere dette da.