Kunne forresten vært moro å fått med deg også, om ikke annet ett besøk på lørdag, dette
er jo nesten rett utafør studøra di.
Det er nok et bedre valg, hvis dere ikke vil ha grus, ja. Ikke umulig jeg kan dukke opp lørdag for dagsturen. Får se om jeg har fått kjøpt meg ny asfalt-sykkel til da, noe jeg håper på. Ellers så har jeg jo Dominatorn, så velg gjerne MYE mere grus på ruta di du.Svein2 skrev:Det er riktig biker7. Da var det neste avkjørsel til høyre ned til Grasmark jeg tok.![]()
Kunne forresten vært moro å fått med deg også, om ikke annet ett besøk på lørdag, dette
Du kan komme å laga ei egen grusgruppe, vil anta du har endel fine grusveier å tilby i området.biker7 skrev:Det er nok et bedre valg, hvis dere ikke vil ha grus, ja. Ikke umulig jeg kan dukke opp lørdag for dagsturen. Får se om jeg har fått kjøpt meg ny asfalt-sykkel til da, noe jeg håper på. Ellers så har jeg jo Dominatorn, så velg gjerne MYE mere grus på ruta di du.Svein2 skrev:Det er riktig biker7. Da var det neste avkjørsel til høyre ned til Grasmark jeg tok.![]()
Intruder skrev:Farten til Svein 2 er bra som kolonneleder,om han bruker vinteren bra kan han få bestått i orientering også...![]()