Detta ser bra ut, detSnikkeren skrev:Hva tror dere om et sånt telt til mitt bruk?
http://www.clasohlson.no/Product/Produc ... =158312297" onclick="window.open(this.href);return false;

Billig var'e også

Detta ser bra ut, detSnikkeren skrev:Hva tror dere om et sånt telt til mitt bruk?
http://www.clasohlson.no/Product/Produc ... =158312297" onclick="window.open(this.href);return false;
MaxTron skrev:OOY, DET var MYE telt for pængan!!!Snikkeren skrev:Dette teltet fra xxl.no ser jo greit ut.
Trykk på bildet for å komme til nettsiden.
[img]http://www.xxl.no/images/97/1049751_1_6 ... 750000.jpg[/img]
Kanskje litt i største laget for lille? meg? Men det er jo kjekt å ha god plass også.
Men det er STOOORT, 3 stykk, 2-manns sovealkover og en stor plass i midten. dette er definitivt ett familietelt!
Regn med at det stjeler 40-60 liter badasjeplass og veier 12-15 kg.
Følgebil fra Ringnes,timeavtale med akutten på nærmeste sjukhus....Carpa skrev:Har hørt om de som har følgebil når de drar på treff og det høres ikke så dumt ut det:
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Man trenger ikke ta med seg noenting på treff om man ikke ønsker det. Er bare å ta med et VISA-kort, det... Å samtidig la være å overnatte på treff-plassen, selvfølgelig. Men heller finne seg et B&B rom, leid hytte eller hotell-rom i nærheten slik at man i tillegg slipper å delta mye av treffet og være en del av stemningen på treff-området...Baron von Waffel skrev:Når jeg ser hvor mye man må ha med for å dra på tur, blir jeg litt usikker på om jeg noen gang kan dra på treff. For i tillegg til alt dette som dere nevner, må jeg jo også ha med vaffeljernet, formfett og litt ferdig vaffelrøre.
Ble litt fascinert av denne jeg og. Men jeg ser for meg det kan bli litt småirriterende å måtte etterfylle med kvister hvert andre sekund? Spesielt om man driver å lager mat i tillegg....AJ skrev:Hadde denne vært noe å ha med på tur til sommer'n, tro...?
Ser unektelig ganske morsom ut...
Også så praktisk, må e vel ogs kunne si![]()
Mer info her:
http://biolitestove.com/campstove/camp- ... /features/" onclick="window.open(this.href);return false;
Må si jeg ble fascinert av denne greia her, ja :-)
Jeg hadde det til Karlstad i sommer.Carpa skrev:Har hørt om de som har følgebil når de drar på treff og det høres ikke så dumt ut det:
Sent from my Galaxy using Tapatalk
En tanke som slo meg...gorbys skrev: Ble litt fascinert av denne jeg og. Men jeg ser for meg det kan bli litt småirriterende å måtte etterfylle med kvister hvert andre sekund? Spesielt om man driver å lager mat i tillegg....
Men det klør litt i kjøpefingeren altså! Ser ut som den er omtrent på størrelse med en flaske rødsprit, og stormkjøkkene må jo med uansett. Så biolite eller rødsprit, da er vel biolite en vinner
Du er ikke alene om å kjøre to på en sykkel, jeg og min samboer har kjørt ca 12000 mil de siste 10 åra.AJ skrev:En tanke som slo meg...gorbys skrev: Ble litt fascinert av denne jeg og. Men jeg ser for meg det kan bli litt småirriterende å måtte etterfylle med kvister hvert andre sekund? Spesielt om man driver å lager mat i tillegg....
Men det klør litt i kjøpefingeren altså! Ser ut som den er omtrent på størrelse med en flaske rødsprit, og stormkjøkkene må jo med uansett. Så biolite eller rødsprit, da er vel biolite en vinner
Kan det være mulig å bruke grillkull i denne, tro?
I så fall blir greia enda mer brukandes, for å si det sånn :-)
Så må jeg bare få nevnt at om det er noen som synes at jeg har med mye utstyr på tur så har dette som regel sammenheng med at vi er to på en sykkel - uten henger og uten følgebil...
Og vi har aldri med mer enn nødvendig, men synes det er behagelig å ha med et romslig telt (på de treffene/turene hvor dette er naturlig), et par stoler som er rimelig gode å sitte i og et lite bord til å ha ting & tang på...
Mulig jeg tar feil, men tror ikke det er så veldig mange andre her på forumet som gjør det samme som oss - to på en sykkel med oppakning for to - uten henger og følgebil ...
Ikke at dette er noen stor bragd i seg selv, men kan hende vi har fått vist at det faktisk går an å gjøre det slik også uten at det blir ukomfortabelt på noen måte.
Syklene vi har hatt på turene våre har hatt krefter nok og vi har vel aldri, så vidt jeg kan huske, hatt problemer med å holde følge med de vi har kjørt sammen med.
Veldig bra!OMAAS skrev: Du er ikke alene om å kjøre to på en sykkel, jeg og min samboer har kjørt ca 12000 mil de siste 10 åra.
Dette er grunnen til at vi valgte Stelvio, god å kjøre, fin for pasasjer og god lasteevne. :-)
Problemet er ikke å få med seg nok utstyr, men ta med bare det vi trenger. De fleste turene er det med ting som ikke har vært nødvendig. :-)å
Ja er det ikke en multifuel brenner da?AJ skrev: En tanke som slo meg...
Kan det være mulig å bruke grillkull i denne, tro?
I så fall blir greia enda mer brukandes, for å si det sånn :-)