Stativ til 3l akevittflaske

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
olepeder
Motorsykkelen din: BMW K1600GT

Stativ til 3l akevittflaske

Legg inn av olepeder »

Jeg var på polet forleden dag og der var det en åpenbaring; akevitt i 3-litersutgave, ikke noe pinglete papp men en ordentlig glassflaske. Selvfølgelig havnet den i handlekurven :D

Problemet er når jeg kommer hjem og tenker over saken: hvordan i all verden skal en klare å fylle i små drammeglass på en enkel måte? Flasken er stor og åpningen i tuten er også friskt dimensjonert....
Men jeg mener å ha sett at det finnes et slags vippestativ en kan bruke. Er det noen som vet hvor noe sånt kan kjøpes, eller har forlag til en annen løsning?

Kawasaki
Motorsykkelen din: DBS

Re: Stativ til 3l akevittflaske

Legg inn av Kawasaki »

Har ei svær Smirnoff-flaske,den fulgte det med en pumpe til å sette på tuten
ikkebike.norwegianforum.net

mogs
Motorsykkelen din: T 7- 2020.

Legg inn av mogs »

olepeder skrev:Jeg var på polet forleden dag og der var det en åpenbaring; akevitt i 3-litersutgave, ikke noe pinglete papp men en ordentlig glassflaske. Selvfølgelig havnet den i handlekurven :D

Problemet er når jeg kommer hjem og tenker over saken: hvordan i all verden skal en klare å fylle i små drammeglass på en enkel måte? Flasken er stor og åpningen i tuten er også friskt dimensjonert....
Men jeg mener å ha sett at det finnes et slags vippestativ en kan bruke. Er det noen som vet hvor noe sånt kan kjøpes, eller har forlag til en annen løsning?
Send flaska rundt da vel, Eldre personer kan du holde for så den ikke går i gulvet,
:-k

olepeder
Motorsykkelen din: BMW K1600GT

Legg inn av olepeder »

mogs skrev:
olepeder skrev:Jeg var på polet forleden dag og der var det en åpenbaring; akevitt i 3-litersutgave, ikke noe pinglete papp men en ordentlig glassflaske. Selvfølgelig havnet den i handlekurven :D

Send flaska rundt da vel, Eldre personer kan du holde for så den ikke går i gulvet,
:-k
Konge :thumleft Og siden det er sprit trenger vi jo ikke tenke på rengjøring av tuten......

Lamberghini
Motorsykkelen din: Honda NTV 650 Revere 1991

Legg inn av Lamberghini »

Alle rike gamle ungkarer har minst en sånn kjempeflaske med vippestativ stående på loftet. Jeg ville tatt en tur i nabolaget.

Svar