Ja, helt enig, men synd den leveres med bare halve eksosanlegget.RuneMC skrev:Gratulerer. Det skal mye til at man ikke trives på en V-Strom
Symetri og likevekt er jo viktig

PS. glemte jo å gratulere deg gorbys
Ja, helt enig, men synd den leveres med bare halve eksosanlegget.RuneMC skrev:Gratulerer. Det skal mye til at man ikke trives på en V-Strom
he he heArcticTiger skrev: NB: Trill sykkern inn, IKKE kjør
Har tittet på en del bilder av Vstrom på nettet nå. Den plast kjedebeskytteren ser ut som å være standard og følger med alle nye sykler.gorbys skrev:
Forresten, jeg så på de bildene på mc24.no at det er kjedebeskytter på, noe jeg ikke så på sykkelen når den sto utstillt.
Er dette noe jeg kan klage på? Burde jeg få det med i prisen siden det tydeligvis har vert montert?
Hva mener dere?
ouch! :-)mekkern skrev:Hadde 2 slike filtere på XL 600r (2 gassere-1 cyl) det holdt bare til ca 4500rpm..da slo astmaen inn...
Problemet er jo at blandingen blir for FET når turtallet øker, for de slipper gjennom MINDRE luft på mange modeller.gorbys skrev:MEN! Har dere som sliter med podfiltere dyset om gasserene eller? Visst ikke så er det vel ikke så rart det blir trøbbel, blir jo for mager blanding da.... :/
Sent from my HTC Vision using Tapatalk 2
Takker for det. Det tror jeg ogAJ skrev:Gratulerer!
Nye V-Strom'en ser veldig bra ut![]()
I denne er jeg sikker på det er mye - veldig mye, kjøreglede!!