Det minst lure man gjør i dag er og være trofast. Vi har hatt Ringerikesblad i alle år, men hvis vi sier opp abonnementet og tegner nytt så blir det ca 1000,- biligere i året

Forskjell på folk da. De var desidert dyreste når jeg sjekket. Hehe :)mekkern skrev:Sjekk med storebrand også-jeg fikk bra priser der...
dyreste er sykkelen til guttungen grunnet ingen aldersbegrensning-125 hyosung-1700krgorbys skrev:Forskjell på folk da. De var desidert dyreste når jeg sjekket. Hehe :)mekkern skrev:Sjekk med storebrand også-jeg fikk bra priser der...
4000 for full kasko på to sykler er slettes ikke galt, hvis det ikke var 2 x 4000 ?gorbys skrev:Har byttet jeg og nettopp, siden tryg skulle ha seg MEEEGET godt betalt for min gamle veteran, og enda mer for en ny v-strom.
Så da vart det gjensidige istedet, 4000 for full kasko på begge sykklene :)
Dumt det ikke gikk rundt for bilsport & mc men, de skal ha for forsøket iallefall
Nope, det er for begge ja. Men den ene er veteranforsikring med de begrensinger som medfølger. Ca 800 kr i året for den. ABS bremser og førere over 23 pluss 50% bonus hjelper på v stromen :)Jompa skrev:
4000 for full kasko på to sykler er slettes ikke galt, hvis det ikke var 2 x 4000 ?
Gutteklubben Grei har vel funnet ut at det alt i alt er mer lønnsomt med modellen alle andre enn Bilsport & MC benytter, og har overtalt dem til å slutte seg til rovdriften snarere enn å presse pris.RuneMC skrev:"Kjøper" ikke helt argumentasjonen til Tryg når jeg tenker meg om.
Forsikring går ut på å spre risiko over flest mulig forsikringstagere. Videre er Norge det landet med best utvikling i færre MC dødsfall, og vil tro dette også gjelder ulykker til en viss grad.
Videre er Tryg et stort selskap med svenske, norske og danske forsikringstagere. Dermed burde de i kraft av sin størrelse kunne spre risiko på en god måte og dermed tilby lave priser samtidig som de er lønnsomme.
Min utfordring til Tryg når de sier at det ikke er samme forutsetninger for å drive like lønnsomt i Norge som i Sverige med Bilsport&MC-modellen er derfor: Bevis det! Show us the numbers!
Har du fått et tilbud fra Tryg ????OMAAS skrev:I dag fikk jeg oppsigelse av min forsikring ved neste hovedforfall som er i mai.