Gleder meg til MCsidens Grand prix!!

Bor en times tid unna byen (Oslo) så har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ligge over eller om jeg får noen til å hente meg i de sene natterstimer :)
Vi ses ihverfall.
eeehhh - tok eget enkeltrom jeg...Dexter skrev:Det er nå slik at jeg har fortsatt ingen å dele suiten/leiligheten med... noen som har lyst? Det tilsvarer nesten prisen som det koster for enkeltrom/dobbeltrom
Er det noen planer om hotell bytte, eller er det bare å bestille??Dexter skrev:Skulle dette være en vits? En svært dårlig en om jeg må si... frister å bytte til et annet hotell må jeg si... dette er for dårlig.
Ok... Jeg blir medDexter skrev:Det blir samme hotell. Jeg har reservert Suite/Leilighet til Busa Trond
Den som deler kostnadene med meg får eget soverom kr. 1716,- ink.frokost med følgende fasiliteter: (billigste enkeltrom som jeg finner til under 1432,-)
Suite med separat soverom, med dobbeltseng (190 cm), som kun Busa Trond og Tone Damlie disponerer.
Romslig og komfortabel suite med separat soverom, lekkert bad og lounge med sittegruppe. Noen av suitene til Busa Trond har privat terrasse med nydelig utsikt over Slottsparken og Oslo.
Bad med dusj eller badekar, hårtørker og toalettartikler. Gratis trådløst internett. Telefon og flatskjerm TV med et variert utvalg kanaler og filmer. I tillegg til alle standard fasiliteter inkluderer vi også;
Rikere utvalg av fri bar med aktiviteter
Morgenkåpe, tøfler og massasje
Kaffemaskin og egen kelner
Utvalg av Tiger Explorer videoer
Sjokolade, konjak og karameller
Bike
Utvalgte rom har privat safe ( Lotto gevinst )![]()
Klarer ikke heeelt å sette fingern på det, men det er noe her som ikke stemmer...Busa Trond skrev:Ok... Jeg blir medDexter skrev:Det blir samme hotell. Jeg har reservert Suite/Leilighet til Busa Trond
Den som deler kostnadene med meg får eget soverom kr. 1716,- ink.frokost med følgende fasiliteter: (billigste enkeltrom som jeg finner til under 1432,-)
Suite med separat soverom, med dobbeltseng (190 cm), som kun Busa Trond og Tone Damlie disponerer.
Romslig og komfortabel suite med separat soverom, lekkert bad og lounge med sittegruppe. Noen av suitene til Busa Trond har privat terrasse med nydelig utsikt over Slottsparken og Oslo.
Bad med dusj eller badekar, hårtørker og toalettartikler. Gratis trådløst internett. Telefon og flatskjerm TV med et variert utvalg kanaler og filmer. I tillegg til alle standard fasiliteter inkluderer vi også;
Rikere utvalg av fri bar med aktiviteter
Morgenkåpe, tøfler og massasje
Kaffemaskin og egen kelner
Utvalg av Tiger Explorer videoer
Sjokolade, konjak og karameller
Bike
Utvalgte rom har privat safe ( Lotto gevinst )![]()