Det er fordelen med det vridbare objektivet.

Det var en detalj jeg først ble klar over nå :-)ojda skrev:Den er ikke nødvendigvis nøtt til å stå midt oppå vet du.
Det er fordelen med det vridbare objektivet.
Jeg fikk sett igjennom denne videoen. Kjenner jeg fikk lyst på mctur gittZZR-Tom skrev:Har dina plagsome kanten av hjelmen på mine opptak, får leike litt med å flytte det framover før sesongen starter.
Men vist en ser vekk fra hjelmen så synest eg at kamera plasseringa er bra, får med både cockpiten og langt framover.
Det eg er skeptisk med å plassere den på toppen av hjelmen med 170, er at en enten mister synest framover eller cockipitten og så vil en sjå ut som en er 3m høg.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Tia9b-AizNQ[/video]
Usj ja må ikkje snakke, bere 4.5mnd igjen noBusa Trond skrev:Jeg fikk sett igjennom denne videoen. Kjenner jeg fikk lyst på mctur gittZZR-Tom skrev:Har dina plagsome kanten av hjelmen på mine opptak, får leike litt med å flytte det framover før sesongen starter.
Men vist en ser vekk fra hjelmen så synest eg at kamera plasseringa er bra, får med både cockpiten og langt framover.
Det eg er skeptisk med å plassere den på toppen av hjelmen med 170, er at en enten mister synest framover eller cockipitten og så vil en sjå ut som en er 3m høg.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Tia9b-AizNQ[/video]. Det er jo bare litt sjarm at noe av hjelmen blir med i bilde. Men noe variasjon er også bra, bytte litt på kamera plasseringa.
Er jævlig skeptisk til kamera som logger sted fart og høyde. La oss si at onkel blå stopper deg etter hva de anser som uforsvarlig kjøring(vanlig triks de bruke når de ikke har fått gyldig gj. snittsmåling). Da har de en eller annen lur paragraf de kan bruke for å beslaglegge utstyr som kan avdekke bevis i saken...ZZR-Tom skrev:Contour er ute med +2 og no.
Som en ser på dina testen så har kamerane forskjellige svake og sterke sider, Hero 3 kjem best ut i bilder men der er muligen noken funksjoner på andre kamera som kansje er tiltrekkandes og, som for eks +2 som har GPS tracking kor en får opp google kart med nøyaktig posisjon der det blei filmet,fart og høgde. Også har den roterbar linse.
GPS delen likte eg meget godt etter årets tur til Kroatia, men for bruk kun her i Norge så trur eg ikkje at eg hadde brukt den.
Er en link i info feltet under videoen til heile teste.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Ewp9kQoQ1Ng[/video]
Har en kompis som er i politiet, spurde han om vist en blei stoppa om dei har lov å beslaglegge kameraet. Han kunne ikkje svare heilt konkret men han sa at vist det kunne hjelpe til skaen så var det nok et tema.Voodoodoo skrev:Er jævlig skeptisk til kamera som logger sted fart og høyde. La oss si at onkel blå stopper deg etter hva de anser som uforsvarlig kjøring(vanlig triks de bruke når de ikke har fått gyldig gj. snittsmåling). Da har de en eller annen lur paragraf de kan bruke for å beslaglegge utstyr som kan avdekke bevis i saken...ZZR-Tom skrev:Contour er ute med +2 og no.
Som en ser på dina testen så har kamerane forskjellige svake og sterke sider, Hero 3 kjem best ut i bilder men der er muligen noken funksjoner på andre kamera som kansje er tiltrekkandes og, som for eks +2 som har GPS tracking kor en får opp google kart med nøyaktig posisjon der det blei filmet,fart og høgde. Også har den roterbar linse.
GPS delen likte eg meget godt etter årets tur til Kroatia, men for bruk kun her i Norge så trur eg ikkje at eg hadde brukt den.
Er en link i info feltet under videoen til heile teste.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Ewp9kQoQ1Ng[/video]
Bruker sjøl et hero 2 kamera med wifi. Plasserer det som regel på siden av sykkelen og fester det med sugekopp. Sitter som satan. Har også feste på toppen men over 250 blir det jævli til vindfang(kun testa det på autobahn dah).
Tapatitalked by me
Grattis, er godt fornøgd med mit Contour+. GPS delen er no så som så her heime, men steikja fin etter litt over to vekers tur i utlandet i sommerdag-zzr skrev:Da er et Contour+2 pakket ut å prøvekjørt. Valgte dette da jeg liker design og var nyskjerrig på GPS og Bluetooth funksjonen der bildet kan sendes til telefonen for å sjekke innstilling.
Alle forventningene er så langt innfridd. Måtte kjøpe minnekort i tillegg (32GB) samt motorsportpakken for å få mer fester. Kjøpte dette lokalt. Kameraet kjøpte jeg fra Pixmaina.
Ser ikke den helt store risikoen med å logge kjøringen, heller fordelen med å se hvor jeg har vært :-)
Minne brikken kan ganske raskt fjernes og destrueres ved påkommene tilfelle![]()
Dette er en gammel test som er lånt eller tatt fra Lyd & Bilde... Ganskje utrolig at de ikke har klart å få til å teste GoPro3 Black edition, som er toppmoddelen