Skal jeg forbi noen som kjører i 80-90,så girer jeg ned 2 trinn...
Har bare 810 cc, og ikke noe bunndrag,nesten som å kjøre 2-takter.
10 hk mindre enn zx10r og 10 Nm mere

Tror faktisk vi kunne dratt på tur sammen Erling, virker som vi tenker helt likt. Av en eller annen grunn virker det som de som liker mindre kubikk og letter sykkler er mer opptatt av å bevise fordelene med det en de som har 1000+ er opptatt med å bevise hvor mye bedre det er.ZZR-Erling skrev:Spørs hva en skal bruke biken til, og hvordan man liker effekten presentert. Man kan lett bli litt "bortskjemt" med 1352ccm. Min kone Hege og jeg fløy til Bodø en gang og var på vår hytte der. Etter noen dager fant vi ut å skulle leie en VFR800 VTEC. Bare en ting å si, det var jævlig dødt! Selv om man pisket den og banna i hjelmen, var det lite guff. Så for min del, slik jeg kjører nu, er 1000ccm grensa. Jeg mener, jeg ligger i 80-90 og skulle kjapt forbi, men, det hendte jo nesten ingenting..
Jeg/vi liker å kjøre i alpene og til/fra, dvs tar toget ene veien, og da vil jeg ha en bike som også duger på autobahn, ikke det at vi kjører så veeeeldig fort, hvilket det virker som de fleste her trur, men jeg liker ikke at biken ikke henger med, at den føles å være "presset". Har man mye kubikk og bra med effekt, føles det ganske så macho å ligge i 180 med last og kjenne at her er den ikke anstrengt i det hele tatt![]()
Så er det mange som er opptatt av at man kunne kjørt fortere med ditt og datt, javel, og det er nok riktig, en 1352 veier endel, noe man kan merke i de knapeste svinger, men det går liksom fort nok..og kjører noen fra meg, så javel..det gjør ikke meg noe.
Hvis du så slår sammen en 1100 med over 125 nm som er ganske mye og har en vekt på 172 kg som er MEGET lite, hva får du da?JohnnyTh skrev:Tror faktisk vi kunne dratt på tur sammen Erling, virker som vi tenker helt likt. Av en eller annen grunn virker det som de som liker mindre kubikk og letter sykkler er mer opptatt av å bevise fordelene med det en de som har 1000+ er opptatt med å bevise hvor mye bedre det er.ZZR-Erling skrev:Spørs hva en skal bruke biken til, og hvordan man liker effekten presentert. Man kan lett bli litt "bortskjemt" med 1352ccm. Min kone Hege og jeg fløy til Bodø en gang og var på vår hytte der. Etter noen dager fant vi ut å skulle leie en VFR800 VTEC. Bare en ting å si, det var jævlig dødt! Selv om man pisket den og banna i hjelmen, var det lite guff. Så for min del, slik jeg kjører nu, er 1000ccm grensa. Jeg mener, jeg ligger i 80-90 og skulle kjapt forbi, men, det hendte jo nesten ingenting..
Jeg/vi liker å kjøre i alpene og til/fra, dvs tar toget ene veien, og da vil jeg ha en bike som også duger på autobahn, ikke det at vi kjører så veeeeldig fort, hvilket det virker som de fleste her trur, men jeg liker ikke at biken ikke henger med, at den føles å være "presset". Har man mye kubikk og bra med effekt, føles det ganske så macho å ligge i 180 med last og kjenne at her er den ikke anstrengt i det hele tatt![]()
Så er det mange som er opptatt av at man kunne kjørt fortere med ditt og datt, javel, og det er nok riktig, en 1352 veier endel, noe man kan merke i de knapeste svinger, men det går liksom fort nok..og kjører noen fra meg, så javel..det gjør ikke meg noe.
Spiller da ingen rolle om noen kan kjøre ifra meg. Har blitt frakjørt mange ganger jeg. men skjeldent mer imponert en den gangen en på Goldwing paserte meg i langt over fartsgrensa. Senere på samme turen kjørte jeg forbi en R1. Kommer vel mye ann på sjåføren.
Jeg kaller meg jo Lonleyrider så har ingen jeg må forsøke å holde følge med så da går det greit med en 1352. Det er jo mulig å hente ut de siste hestene fra motoren min slik at den matcher zzr1400, men føler ikke det er nødvendig. Til mitt bruk har jeg nok
En steinhard og slitsom bike?simpson skrev:Hvis du så slår sammen en 1100 med over 125 nm som er ganske mye og har en vekt på 172 kg som er MEGET lite, hva får du da?JohnnyTh skrev:Tror faktisk vi kunne dratt på tur sammen Erling, virker som vi tenker helt likt. Av en eller annen grunn virker det som de som liker mindre kubikk og letter sykkler er mer opptatt av å bevise fordelene med det en de som har 1000+ er opptatt med å bevise hvor mye bedre det er.ZZR-Erling skrev:Spørs hva en skal bruke biken til, og hvordan man liker effekten presentert. Man kan lett bli litt "bortskjemt" med 1352ccm. Min kone Hege og jeg fløy til Bodø en gang og var på vår hytte der. Etter noen dager fant vi ut å skulle leie en VFR800 VTEC. Bare en ting å si, det var jævlig dødt! Selv om man pisket den og banna i hjelmen, var det lite guff. Så for min del, slik jeg kjører nu, er 1000ccm grensa. Jeg mener, jeg ligger i 80-90 og skulle kjapt forbi, men, det hendte jo nesten ingenting..
Spiller da ingen rolle om noen kan kjøre ifra meg. Har blitt frakjørt mange ganger jeg. men skjeldent mer imponert en den gangen en på Goldwing paserte meg i langt over fartsgrensa. Senere på samme turen kjørte jeg forbi en R1. Kommer vel mye ann på sjåføren.
Jeg kaller meg jo Lonleyrider så har ingen jeg må forsøke å holde følge med så da går det greit med en 1352. Det er jo mulig å hente ut de siste hestene fra motoren min slik at den matcher zzr1400, men føler ikke det er nødvendig. Til mitt bruk har jeg nok
Den bken din er jo nedtuna for å tilpasses det resten av biken er bygd for, og nok er jo nokJohnnyTh skrev:Tror faktisk vi kunne dratt på tur sammen Erling, virker som vi tenker helt likt. Av en eller annen grunn virker det som de som liker mindre kubikk og letter sykkler er mer opptatt av å bevise fordelene med det en de som har 1000+ er opptatt med å bevise hvor mye bedre det er.ZZR-Erling skrev:Spørs hva en skal bruke biken til, og hvordan man liker effekten presentert. Man kan lett bli litt "bortskjemt" med 1352ccm. Min kone Hege og jeg fløy til Bodø en gang og var på vår hytte der. Etter noen dager fant vi ut å skulle leie en VFR800 VTEC. Bare en ting å si, det var jævlig dødt! Selv om man pisket den og banna i hjelmen, var det lite guff. Så for min del, slik jeg kjører nu, er 1000ccm grensa. Jeg mener, jeg ligger i 80-90 og skulle kjapt forbi, men, det hendte jo nesten ingenting..
Hehehe, mulig steinhard men ikke slitsom. Spørs litt på innstilling du har til sykkelen, men du får uansett en rød rakettZZR-Erling skrev:En steinhard og slitsom bike?simpson skrev:Hvis du så slår sammen en 1100 med over 125 nm som er ganske mye og har en vekt på 172 kg som er MEGET lite, hva får du da?JohnnyTh skrev:Tror faktisk vi kunne dratt på tur sammen Erling, virker som vi tenker helt likt. Av en eller annen grunn virker det som de som liker mindre kubikk og letter sykkler er mer opptatt av å bevise fordelene med det en de som har 1000+ er opptatt med å bevise hvor mye bedre det er.ZZR-Erling skrev:Spørs hva en skal bruke biken til, og hvordan man liker effekten presentert. Man kan lett bli litt "bortskjemt" med 1352ccm. Min kone Hege og jeg fløy til Bodø en gang og var på vår hytte der. Etter noen dager fant vi ut å skulle leie en VFR800 VTEC. Bare en ting å si, det var jævlig dødt! Selv om man pisket den og banna i hjelmen, var det lite guff. Så for min del, slik jeg kjører nu, er 1000ccm grensa. Jeg mener, jeg ligger i 80-90 og skulle kjapt forbi, men, det hendte jo nesten ingenting..
Ikke min oppfatning av saken, jeg får ofte høre at det kan da ikke være noe morro med en 750/800.simpson skrev:
Av en eller annen grunn virker det som de som liker mindre kubikk og letter sykkler er mer opptatt av å bevise fordelene med det en de som har 1000+ er opptatt med å bevise hvor mye bedre det er.
Vet ikke hvordan du har fått det derre der til mitt sistat, mn det er johnnyth som sier det, ikke meg.TomB skrev:Ikke min oppfatning av saken, jeg får ofte høre at det kan da ikke være noe morro med en 750/800.simpson skrev:
Av en eller annen grunn virker det som de som liker mindre kubikk og letter sykkler er mer opptatt av å bevise fordelene med det en de som har 1000+ er opptatt med å bevise hvor mye bedre det er.![]()
Jeg er lite opptatt av fart rett fram, selv om jeg savner litt hk, på slettene på Rudskogen![]()
Kjører ikke langtur i Europa med opplasting heller, kjører heller svinger på koseveiene i nærområdet
simpson skrev:Vet ikke hvordan du har fått det derre der til mitt sistat, mn det er johnnyth som sier det, ikke meg.TomB skrev:Ikke min oppfatning av saken, jeg får ofte høre at det kan da ikke være noe morro med en 750/800.simpson skrev:
Av en eller annen grunn virker det som de som liker mindre kubikk og letter sykkler er mer opptatt av å bevise fordelene med det en de som har 1000+ er opptatt med å bevise hvor mye bedre det er.![]()
Jeg er lite opptatt av fart rett fram, selv om jeg savner litt hk, på slettene på Rudskogen![]()
Kjører ikke langtur i Europa med opplasting heller, kjører heller svinger på koseveiene i nærområdet
Vl, jeg er full og har letet etter sistatet der han sier dette men gir opp. men som sagt det er ikke meg, jeg kjeøre 1100 ccmTomB skrev:simpson skrev:Vet ikke hvordan du har fått det derre der til mitt sistat, mn det er johnnyth som sier det, ikke meg.TomB skrev:Ikke min oppfatning av saken, jeg får ofte høre at det kan da ikke være noe morro med en 750/800.simpson skrev:
Ikke jeg heller,
Tror jeg skjønner nå.TomB skrev:simpson skrev:Vet ikke hvordan du har fått det derre der til mitt sistat, mn det er johnnyth som sier det, ikke meg.TomB skrev:Ikke min oppfatning av saken, jeg får ofte høre at det kan da ikke være noe morro med en 750/800.simpson skrev:
Ikke jeg heller,
tror ikke jeg har slettet noe:)simpson skrev:Tror jeg skjønner nå.TomB skrev:simpson skrev:Vet ikke hvordan du har fått det derre der til mitt sistat, mn det er johnnyth som sier det, ikke meg.TomB skrev:Ikke min oppfatning av saken, jeg får ofte høre at det kan da ikke være noe morro med en 750/800.simpson skrev:
Ikke jeg heller,
Har kommentert inlegget til johnnyth, han har slettet det han sa og jeg blir stående.
Vet jeg leste det innlegget du siterer og at han skrev det.