Har ikke lest dette om RT men har lest om GS. Dette vet nok Tagesk mye om , tror han hadde en tråd om dette på ADvriders forumet.ZZR-Erling skrev:Leser litt rudt omkring at kardangen til også disse er svak....hmmmmmmm
Uansett mener jeg å ha lest at dette ble fikset på 2006 modellene eller senere da kardangene fikk tappeskrue og oljeskift inn i serviceprogrammet.
Mener at før dette så ble oljen aldri skiftet og dårlig olje førte til overoppheting i noen tilfeller.
Andre får arrestere meg om dette er feil, men jeg vet at jeg ikke er helt på jordet her


Uansett er det solgt uhorvelig mange eksemplarer med denne kardangen og mange fler enn noen annen model , så jeg tar dette med i vurderingen på hvor alvorlig denne saken egentlig er.
Hvor stor er egentlig sjansen på at du får et slikt havari. Dessuten har jeg lest om dem med eldre modeller før tappeskruen , at de boret inn tappeskrue selv og skiftet kardangolje ved gjevne mellomrom.