(Han er da godslig ?)

Du HAR et problem !!!! Løs det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dortmunder skrev:Ekskjerringa kaller meg drittsekk ... er det et nickname
Men jeg har ikke noe nickname for min kjære dragstar, har jeg et problem ????
![]()
Dortmunder
Har ikke egne navn på skrotet mitt heller, noen som har problemer med det?Intruder skrev:DU HAR ET PROBLEM!!!!! Løs det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dortmunder skrev:Ekskjerringa kaller meg drittsekk ... er det et nickname
![]()
Dortmunder------- :-
Dragen. Passer på sykkler og svigermødre...hansraymond skrev:hvorfor ikke kalle den "dragstern" ?? litt ironisk navn akkurat som "småen" på en kjempe.....![]()
Hmmm.... Har ikke hatt navn på noen av syklene mine.....hvis ikke Bimmer'n regnes som navn da...??Misha skrev:Har ikke egne navn på skrotet mitt heller, noen som har problemer med det?
Vrien å starte om morran?Bimma skrev:Hmmm.... Har ikke hatt navn på noen av syklene mine.....hvis ikke Bimmer'n regnes som navn da...??Misha skrev:Har ikke egne navn på skrotet mitt heller, noen som har problemer med det?
Det eneste jeg er helt sikker på er at den er en han og ikke en hun
IntruderIntruder skrev:DU HAR ET PROBLEM!!!!! Løs det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dortmunder skrev:Ekskjerringa kaller meg drittsekk ... er det et nickname
![]()
Dortmunder------- :-