Mulig nissen har noen hjelpere ja. Hvor mange barn er det i verden troCarpa skrev:Da er du vel julenissens lille hjelper dajhn skrev:akk ja, den som hadde vært julenisse ... og ikke bare nisse
Sent from my Galaxy using Tapatalk

God jul

Mulig nissen har noen hjelpere ja. Hvor mange barn er det i verden troCarpa skrev:Da er du vel julenissens lille hjelper dajhn skrev:akk ja, den som hadde vært julenisse ... og ikke bare nisse
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Busa Trond skrev:Mulig nissen har noen hjelpere ja. Hvor mange barn er det i verden troCarpa skrev:Da er du vel julenissens lille hjelper dajhn skrev:akk ja, den som hadde vært julenisse ... og ikke bare nisse
Sent from my Galaxy using Tapatalk, kansje 2milliarder. Hvis jeg ikke har slått feil på kalkulatoren og nissen er hos hvert barn i et sekund, eksl reisetid. Tar det nissen ca 63år og besøke alle, og jul er det en gang i året
Kjapp den mannen gitt.
God jul
Der har vi den danske julenissen ja...... toooo muuuuuchArcticTiger skrev:Det er Lillejulaften idag, det blir spennende om Julenissen kommer til deg i mårra: http://www.kjendis.no/2012/12/20/kjendi ... /24926159/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ser på bokhyllene at du kanskje skulle ha ønsket ett vater til jul?Carpa skrev:Litt før og etterbilder av mitt førjulsprosjekt. Minste frøken ble superfornøyd med fresht rom og ny køyeseng og det er jeg glad for, det var litt mer jobb enn forutsett :-)
Carpas Tap a talk
Rødvinspynt i juletreet er en variant jeg ikke har vært borti tidligere...Carpa skrev:GOD JUL!
Carpas Tap a talk
Altså, de skal de være slik og jeg er stolt eier av hele to vatre, også er det bildet fra før oppussingensimpson skrev:Ser på bokhyllene at du kanskje skulle ha ønsket ett vater til jul?Carpa skrev:Litt før og etterbilder av mitt førjulsprosjekt. Minste frøken ble superfornøyd med fresht rom og ny køyeseng og det er jeg glad for, det var litt mer jobb enn forutsett :-)
Carpas Tap a talkhehehe
Ja hvorfor er det bare barna som skal ha godis på juletreet :-)AJ skrev:Rødvinspynt i juletreet er en variant jeg ikke har vært borti tidligere...Carpa skrev:GOD JUL!
Carpas Tap a talk![]()
Kan fort bli aktuelt å innføre her hjemme til neste jul...![]()