og suksesser er jo til for å bli gjentatt

aldeles helt enig je å.OMAAS skrev:Forrige treff var jo en suksess![]()
og suksesser er jo til for å bli gjentatt
Vi er bare noen gamle egenbleier som skjønner hvor og når vi kan ha det moro.Intruder skrev:........dere minner meg om standhaftige tinnsoldater....![]()
Skulle du få problemer med flatslitte dekk så kan du jo få sitte påArcticTiger skrev:Kunne tenkt meg at vi dro til Helvete på lørdag, du veit vel veien dit og kan lede oss tryggt fram Intruder
Jeg sier takk for det OMAAS, og takk for turen/hjelpen i høstOMAAS skrev:Skulle du få problemer med flatslitte dekk så kan du jo få sitte påArcticTiger skrev:Kunne tenkt meg at vi dro til Helvete på lørdag, du veit vel veien dit og kan lede oss tryggt fram Intruder
![]()
Med de planene du har i løpet av sommern, ser itte dekka slik ut i august vet du,ArcticTiger skrev: Og angående Dekka: Splitternye både foran og bak nå
ArcticTiger skrev:Jeg sier takk for det OMAAS, og takk for turen/hjelpen i høstOMAAS skrev:Skulle du få problemer med flatslitte dekk så kan du jo få sitte påArcticTiger skrev:Kunne tenkt meg at vi dro til Helvete på lørdag, du veit vel veien dit og kan lede oss tryggt fram Intruder
![]()
Hvor mye overlast var det du sa vi hadde, da vi kjørte LongHorn-Kua oppover bakkene fra Lillehammer til Sjusjøen? Gikk lekende lett iaffal, det er virkelig godt Momment i den der Guzzi-Mottorn
![]()
Og angående Dekka: Splitternye både foran og bak nå
Hvor i Helvete er Helvete? Regner ihvertfall med at det ikke er problemer med å få fyr på grillen der?? Med all respekt for Guzzin og pasasjerene, synstest jeg at ekvipasjen lignet mer på - to "voksne" på et esel.OMAAS skrev:ArcticTiger skrev:Jeg sier takk for det OMAAS, og takk for turen/hjelpen i høstOMAAS skrev:Skulle du få problemer med flatslitte dekk så kan du jo få sitte påArcticTiger skrev:Kunne tenkt meg at vi dro til Helvete på lørdag, du veit vel veien dit og kan lede oss tryggt fram Intruder
![]()
Hvor mye overlast var det du sa vi hadde, da vi kjørte LongHorn-Kua oppover bakkene fra Lillehammer til Sjusjøen? Gikk lekende lett iaffal, det er virkelig godt Momment i den der Guzzi-Mottorn
![]()
Og angående Dekka: Splitternye både foran og bak nå
Overvekt, to slanke menn kan vel ikke gi overvekt
Jeg òg!dag-zzr skrev:Jeg gidder en gang til om Intruder legger ut nøkkel![]()