Det bør tilføyes at jeg er en ganske svett fyr

Jeg tar gjerne imot gode innspill på andre alternativer, helst fra noen som har prøvd dem i praksis

Hei! Først av alt; jeg er som deg, svetter gjerne oppover hvis jeg har på meg "normalt" kjøreutstyr.Vaagen skrev:Jeg skal kjøpe ny tekstiljakke til våren. Har bestemt at den skal være gul og i tekstil. Budsjett ca 4000, men kan jo være lavere om det ikke gjør kvaliteten dårligere :-)
Det bør tilføyes at jeg er en ganske svett fyr, så jakken må puste godt gjennom stoffet og ventilasjonsåpninger. Har hørt at Spidi kommer med en ny Voyager 3 og har sett på Halvarssons Optimal som visstnok skal være spesielt bra på temperaturregulering.
Jeg tar gjerne imot gode innspill på andre alternativer, helst fra noen som har prøvd dem i praksis
Har også Icon Patrol jakke og bukse som jeg er fornøyd med. Kjøpte den rett og slett fordi det er en av vinter/høst jakkene som jeg synes ser kulest ut.Stranger skrev:Icon har en fin serie som heter patrol. Jakkene og buksene i patrol serien er knall, disse selges også i ( herkommerjegfarge) :-) Vanntett med rikelig ventilasjon når det ønskes. Ikke sett disse i norge. Har selv brukt den i ett års tid, og har ingenting og utsette på den.
http://www.ebay.com/itm/New-mens-icon-p ... 7e&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg stusser litt over at skuldrene og overarmene ikke er gule. Det er jo ikke alltid bare brystkassa synes, spesielt ikke fra alle vinklerBarbarozza skrev:Rukka har en som er fin, Argonout heter den, bra testresultater...Hos FC-Moto får du den for ca 4000 kr ink frakt og mva siden den er på tilbud. Men jeg har ikke prøvd den, men Rukka borger for kvalitet. Sjøl har jeg fått sans for Icon og Alpinestar jakkene.
Liker denne fordi den ikke er helgul, slik som regndressen min er :-)
Enig i det, tror det er mer synlig på de fleste sykkler.Carpa skrev:Jeg stusser litt over at skuldrene og overarmene ikke er gule. Det er jo ikke alltid bare brystkassa synes, spesielt ikke fra alle vinklerBarbarozza skrev:Rukka har en som er fin, Argonout heter den, bra testresultater...Hos FC-Moto får du den for ca 4000 kr ink frakt og mva siden den er på tilbud. Men jeg har ikke prøvd den, men Rukka borger for kvalitet. Sjøl har jeg fått sans for Icon og Alpinestar jakkene.
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Ikke alle som vil ha alt gult, og jakka er beregna for det.Carpa skrev:Jeg stusser litt over at skuldrene og overarmene ikke er gule. Det er jo ikke alltid bare brystkassa synes, spesielt ikke fra alle vinklerBarbarozza skrev:Rukka har en som er fin, Argonout heter den, bra testresultater...Hos FC-Moto får du den for ca 4000 kr ink frakt og mva siden den er på tilbud. Men jeg har ikke prøvd den, men Rukka borger for kvalitet. Sjøl har jeg fått sans for Icon og Alpinestar jakkene.
Jeg synes løsningen med gule felter er bedre på ArmaS https://www.google.no/search?q=rukka+ar ... pYqSwOMNJM" onclick="window.open(this.href);return false;:Barbarozza skrev:Ikke alle som vil ha alt gult, og jakka er beregna for det.Carpa skrev:Jeg stusser litt over at skuldrene og overarmene ikke er gule. Det er jo ikke alltid bare brystkassa synes, spesielt ikke fra alle vinklerBarbarozza skrev:Rukka har en som er fin, Argonout heter den, bra testresultater...Hos FC-Moto får du den for ca 4000 kr ink frakt og mva siden den er på tilbud. Men jeg har ikke prøvd den, men Rukka borger for kvalitet. Sjøl har jeg fått sans for Icon og Alpinestar jakkene.
Personlig kjører jeg ikke med gult i det hele tatt bortsett fra i regn. Men har ikke tenkt å starte en diskusjon rundt det :-)