ZZR-Erling skrev:Det er for lite effekt når du føler du har for lite guff
Når feks den helvettes smellfeilte grisate bussen ikke er til å komme forbi fordi biken ikke har nok guff, da er det faen meg nok!
Den første linjen der er noe av det beste som hittil er sagt , da er det definitivt for lite.
Men den andre linjen om at det er nok når man ikke kommer forbi den h.s.f.bussen er jeg ikke enig i , da er det vel ikke nok da er det for lite
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
ZZR-Erling skrev:Det er for lite effekt når du føler du har for lite guff
Når feks den helvettes smellfeilte grisate bussen ikke er til å komme forbi fordi biken ikke har nok guff, da er det faen meg nok!
Den første linjen der er noe av det beste som hittil er sagt , da er det definitivt for lite.
Men den andre linjen om at det er nok når man ikke kommer forbi den h.s.f.bussen er jeg ikke enig i , da er det vel ikke nok da er det for lite
Ordspikkeri, og litt klønat formulert
Men nu e det nok :-)å
Ja , men det er jo helg og den rette tråden
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
jhn skrev:Jeg hadde en VT 1100, den var helt kurant på langtur. Når jeg satte på vindskjermen var det ingen problemer å marsje i 140-145 km/t (fikk ikke mere), da var det 100% vindstille og turbulensfritt bak skjermen, man kunne faktisk røyke i den hastigheten.
Du trenger ikke en 1100-kubbikker for å kunne røyke mens du kjører, det greide en kommpis av meg i Oslo helt fint på en Grønn Suzzuki 250
Så jeg er enig med Intruder mfl at 250 ccm er nok, uansett åssen du ser på det
jhn skrev:Jeg hadde en VT 1100, den var helt kurant på langtur. Når jeg satte på vindskjermen var det ingen problemer å marsje i 140-145 km/t (fikk ikke mere), da var det 100% vindstille og turbulensfritt bak skjermen, man kunne faktisk røyke i den hastigheten.
Du trenger ikke en 1100-kubbikker for å kunne røyke mens du kjører, det greide en kommpis av meg i Oslo helt fint på en Grønn Suzzuki 250
Så jeg er enig med Intruder mfl at 250 ccm er nok, uansett åssen du ser på det
Nåja ... hvis man skal røyke i 140 på en Shadow, så må det være en 1100
Ja det kan jo være , merker disse to trådene som har kokt litt de siste ukene har gått på bekostning av skolearbeidet mitt.
Man blir så engasjert at dette forumsnakket tar alt for mye tid :-)å
Jeg hadde en VT 1100, den var helt kurant på langtur. Når jeg satte på vindskjermen var det ingen problemer å marsje i 140-145 km/t (fikk ikke mere), da var det 100% vindstille og turbulensfritt bak skjermen, man kunne faktisk røyke i den hastigheten.[/quote]
på vt'n virker det som knea er oppunder haka når jeg er ute å triller
stort mer en en time eller to så blir jeg veldig støl i .......
men lyden og følelsen av en v2'er er gromm
har ikke prøvd med vindskjerm på denne, det kan selvfølgelig utgjøre stor forskjell...
ellers får alle sammen ha et godt nytt år, en strålende helg, og en tidlig vår
ArcticTiger skrev:@Bringisen; At skolearbeidet lider får så være, men jeg håper forumskrivingen ikke går utover Biiimer-gnikkingen , men der er du kanskje ajour
Hehe , nei hvis du tenker på slikt som dette , så er har det høyeste prioritet og allerede gjort
bjornen skrev:Jeg hadde en VT 1100, den var helt kurant på langtur. Når jeg satte på vindskjermen var det ingen problemer å marsje i 140-145 km/t (fikk ikke mere), da var det 100% vindstille og turbulensfritt bak skjermen, man kunne faktisk røyke i den hastigheten.
på vt'n virker det som knea er oppunder haka når jeg er ute å triller
stort mer en en time eller to så blir jeg veldig støl i .......
men lyden og følelsen av en v2'er er gromm
har ikke prøvd med vindskjerm på denne, det kan selvfølgelig utgjøre stor forskjell...
ellers får alle sammen ha et godt nytt år, en strålende helg, og en tidlig vår [/quote]
Jeg tror fotpinnene er lengere bak på 750.
På 1100 satt jeg med nærmest strake bein, der er de plassert helt framme ved radiatoren
shadow - 800 x 485.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.