http://www.k1600forum.com/forum/bmw-k16 ... ance-chat/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sjekk alle feil og klager over de 14 sidene.. :-)å
Finner du en tilsvarende side for Kawa?
Finner altid en eller anen i alle sykkel modeler som har noke rusk, men enkelte sykkel modeller utmerker seg meir en andre.simpson skrev:http://kawasakiworld.com/concours14/411 ... probs.html" onclick="window.open(this.href);return false;ZZR-Erling skrev:Var det alt?simpson skrev:Tja, alle som leser her er vel i det minste litt datakyndig og kan google, men her er en rask titt på youtube.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=TZE2n-rFSNg[/video]
Rustsaken er slik på ZZR også..spray på kjedespray i skjøten, (som ligger under salen), og det vil ikke ruste.
http://www.speedmonkey.co.uk/2012/09/ka ... laint.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zxforums.com/forums/gtr-1400 ... ilure.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er mer enn nok å velg mellom.
Litt naivt å påstå at ikke mange GTR 1400 har problemer, de finnes på alle merker og modeller.
Greit du har mensen og vil gå til krig. Men jeg sier at ALLE sykler har feil og mangler, inklusive Kawasaki GTR 1400.ZZR-Erling skrev:Ok, "the war is on", K1600:
http://www.k1600forum.com/forum/bmw-k16 ... ance-chat/" onclick="window.open(this.href);return false;
Har Googla litt, uten noe konkret resultat.frodef skrev: ........
Øh.. hva er "points" egentlig?
....
Ja, alle merker har feil, mer eller mindre, som jeg skrev.simpson skrev:Greit du har mensen og vil gå til krig. Men jeg sier at ALLE sykler har feil og mangler, inklusive Kawasaki GTR 1400.ZZR-Erling skrev:Ok, "the war is on", K1600:
Gidder ikke å bruke kvelden på å finne flere eksempler, for det kan du også få til.
knutk skrev:Har Googla litt, uten noe konkret resultat.frodef skrev: ........
....
Mener dog å erindre at begrepet blir brukt i TV om våren.
Finner dere ut av det,kan dere jo slå stiften og feire.knutk skrev:Har Googla litt, uten noe konkret resultat.frodef skrev: ........
....
Synes så tydlig å høre lyden klinge i øret: " Norvege: Un point". Og så sitter der et bilde på netthinna, likner litt på en jublende Jan Teigen...![]()
Det jeg lurer på da er jo: Hvordan i huleste vet Amerikanerne om Jan Teigen??? Her har nok CIA vært på lur???
Her skal det ikke feires, vi har et problem med BMW her nu assåå!!!ejs skrev:Finner dere ut av det,kan dere jo slå stiften og feire.knutk skrev:Har Googla litt, uten noe konkret resultat.frodef skrev: ........
....
Synes så tydlig å høre lyden klinge i øret: " Norvege: Un point". Og så sitter der et bilde på netthinna, likner litt på en jublende Jan Teigen...![]()
Det jeg lurer på da er jo: Hvordan i huleste vet Amerikanerne om Jan Teigen??? Her har nok CIA vært på lur???![]()
Er dårlig med feil gitt, her også, (ca 400 000km på 14 bikes):joo skrev:Er sikkert ikke den som har kjørt mest sykkel her inne, men ganske sikker på at jeg har kjørt mer enn "mange". Fasiten min, etter en god del sykler og drøyt tredve år siden jeg kjøpte min første (Kawa da) er EN, (1), ONE, UNO, EIN opplevd "feil" på tur![]()
Og det var på min første sykkel, Kawa Z1000 på tur i 1982. Måtte nødmekke litt siden fuelen rant ut av en av overløpsslangene på gasseren. Som ventet var det et rusk på nåleventilen så en forgasser rant over ute i skauen i Trøndelaget. Fiksa på et gårdstun på et kvarter med lånt verktøy av et trivelig gardspar. Fikk siste bensina til gressklipperen demmers også så jeg kom meg fram til nærmeste bensinstasjonen.
Så aldri mer Kawa på meg nei... Til det er statistikken hos meg altfor dårlig
Vet ikke om jeg tør ta en søndagstur engang med gamlo, ble litt bekymra av dettejoo skrev:Og det var på min første sykkel, Kawa Z1000 på tur i 1982.
Ja, men krona og og beina satt nu fast, kjørte nu heim tel Fauske da, 4mil...noe artig var det ikke egentlig :-)åjoo skrev:Mista hovedskruen på styrekrona i godt driv? Hørtes ut som en opplevelse som man kan bli lettere opphausa av det :-)å
Ta turen over hit da, så skal det fotograferes!!!Bergen skrev:Vet ikke om jeg tør ta en søndagstur engang med gamlo, ble litt bekymra av dettejoo skrev:Og det var på min første sykkel, Kawa Z1000 på tur i 1982.
Ja, kanskje jeg kjører den over på Sandarcup til sommerenZZR-Erling skrev:Ta turen over hit da, så skal det fotograferes!!!Bergen skrev:Vet ikke om jeg tør ta en søndagstur engang med gamlo, ble litt bekymra av dettejoo skrev:Og det var på min første sykkel, Kawa Z1000 på tur i 1982.
Bergen skrev:Ja, kanskje jeg kjører den over på Sandarcup til sommerenZZR-Erling skrev:Ta turen over hit da, så skal det fotograferes!!!Bergen skrev:Vet ikke om jeg tør ta en søndagstur engang med gamlo, ble litt bekymra av dettejoo skrev:Og det var på min første sykkel, Kawa Z1000 på tur i 1982.
Så aldri mer Kawa på meg nei... Til det er statistikken hos meg altfor dårlig![]()
Sitter ombord i en skute med en del MC interresserte og tidligere kjørekompiser som alle har hatt eller har Z1000. Vi er godt på vei til å "trykke på kjøp knappen" på Z900Vi ble rett og slett enige i kaffipausen at det er det beste mc produkt som er laget på design og allt som er
Bringisen skrev:Derfor gir jeg en stor F...i slike diskusjoner .....
Sikkert fordi de har såpass mye feil og er iferd med å miste sitt kvalitetsstempel, totalt.Kawasaki skrev:Bringisen skrev:Derfor gir jeg en stor F...i slike diskusjoner .....
Ja,det er mye som tyder på at du gjør det,du har jo knapt vært med i denne diskusjonen![]()
![]()
Hva er det forresten med dere BMW-folk,hvorfor er dere så hårsåre?
BMW pleide å være svært mye bedre (og dyrere) enn alle andre.ZZR-Erling skrev: Sikkert fordi de har såpass mye feil og er iferd med å miste sitt kvalitetsstempel, totalt.
Selvf..jeg så den komme fra deg..simpson skrev:En anne ting er jo at BMW knuser kawa, og alle andre for den saks skyld andre også, på salgstall.
Siden de selger OVER dobbelt så mange sykler som kawa, kan de ha dobbelt så mange feil og likevel ha samme feilprosenten som kawa.
simpson skrev:En anne ting er jo at BMW knuser kawa, og alle andre for den saks skyld andre også, på salgstall.
Siden de selger OVER dobbelt så mange sykler som kawa, kan de ha dobbelt så mange feil og likevel ha samme feilprosenten som kawa.
Mulig vi burde moderert noe underveis...?EasyRider skrev:Og helt ærlig så trodde jeg ikke Mcsiden skulle være så belastet med dette.