MCsiden.no roadmovie 2013...
-
- Motorsykkelen din: KTM
Re: MCsiden.no roadmovie 2013...
Kan bli med ned lysefjorden og evt. over Suleskaret, det er jo strengt tatt veier som burde være med :-)

Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000
Sjekk ut bloggen min!
Jeg kan ta kysten fra Kirkenes til Halden. Trenger ikke los,har farledsbevis 

ikkebike.norwegianforum.net
Jeg vil gjerne ta Jondalen, (Gransherad..vel den er vel tatt), og Tinnsjøveien, samt Vierli og Mylargutvegen :)
Har GoPro, dvs Hege har.
Det store her blir redigeringen, også burde vi ha samme settings på kameraene.
Har GoPro, dvs Hege har.
Det store her blir redigeringen, også burde vi ha samme settings på kameraene.
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Kan bli med rundt Helgøya,og eventuelt en snartur innom Karl Johan på Stange...
Og kanskje Ronketorpet på Finnskauen...

Og Svein 2 må eventuelt være kameramann...og regissør...

Og kanskje Ronketorpet på Finnskauen...

Og Svein 2 må eventuelt være kameramann...og regissør...

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Er ingen problem med rekruttering når det gjelder å få filmet veistrekkene ser det ut til
Men er ikke så mange som har tatt på seg redigerings eller organiasjon biten enda.
Har et forslag om at vi må finne en komitee eller en ansvarsperson som organiserer og setter opp en oversikt over strekninger som er ønsket eller vil bli filmet.
Denne komitee/ansvarsperson jobber så sammen med han/de som ønsker å redigere og finne ut hvordan disse filmene skal sys sammen. og evnt. bli enige om en mest gunstig standard. Mulig alle snuttene uansett må konverteres til en standard i etterkant. Dette har jeg ikke satt meg inn i.
Problemet med filmutstyr og få en felles oppløsning/standard kan også løses vet at en "låner" ut et kamera og de sendes rund til de som skal filme.
Eller så kan vi jo ta en kronerulling og kjøpe inn et.
Hvis det er nok folk som støtter dette så bør det ikke bli alt for mange kr på hver.
Også kan jo kamera evnt gis bort som premie i etterkant? på mcsiden/PMS treff eller no.
Dette er bare noen forslag, om dette var totalt idoti får jeg sikker noen tilbake mld på etterhvert.

Men er ikke så mange som har tatt på seg redigerings eller organiasjon biten enda.
Har et forslag om at vi må finne en komitee eller en ansvarsperson som organiserer og setter opp en oversikt over strekninger som er ønsket eller vil bli filmet.
Denne komitee/ansvarsperson jobber så sammen med han/de som ønsker å redigere og finne ut hvordan disse filmene skal sys sammen. og evnt. bli enige om en mest gunstig standard. Mulig alle snuttene uansett må konverteres til en standard i etterkant. Dette har jeg ikke satt meg inn i.
Problemet med filmutstyr og få en felles oppløsning/standard kan også løses vet at en "låner" ut et kamera og de sendes rund til de som skal filme.
Eller så kan vi jo ta en kronerulling og kjøpe inn et.
Hvis det er nok folk som støtter dette så bør det ikke bli alt for mange kr på hver.
Også kan jo kamera evnt gis bort som premie i etterkant? på mcsiden/PMS treff eller no.
Dette er bare noen forslag, om dette var totalt idoti får jeg sikker noen tilbake mld på etterhvert.

Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Mange gode forslag og ikke minst folk her inne, som viser mye entusiasme for dette 'luftige' forslaget. Bra!
Men så er det dette med tida, da... Alt dette må organiseres og administreres på en noenlunde strukturert og god måte.
Jeg skal ikke gjøre meg til talsmann for alle oss i moderatorteamet, men tror kanskje at de aller fleste av oss har hverdagene fullt opp allerede...
Skal man lage en riktig fin roadmovie hvor det kommer tydelig fram at dette foregår i regi av MCsiden.no bør man vel også sørge for at forumlogoen kommer tydelig fram. Og en god måte å gjøre dette på er selvfølgelig å legge logoen inn i headingen på opptakene som gjøres og få folk til å stille opp i MCsiden.no T-skjorter
. Men samtidig ville det vært strålende, synes i hvert fall jeg, om bannerne også ble med på turen. Ville blitt bra med korte filmsekvenser med samling bak MCsiden.no bannerne på de forskjellige stedene og severdighetene roadtrip'en er innom
Idéen er fortsatt interessant, den. Men som allerede nevnt... det er dette med å få ting organisert på en smidig og god måte...

Men så er det dette med tida, da... Alt dette må organiseres og administreres på en noenlunde strukturert og god måte.
Jeg skal ikke gjøre meg til talsmann for alle oss i moderatorteamet, men tror kanskje at de aller fleste av oss har hverdagene fullt opp allerede...
Skal man lage en riktig fin roadmovie hvor det kommer tydelig fram at dette foregår i regi av MCsiden.no bør man vel også sørge for at forumlogoen kommer tydelig fram. Og en god måte å gjøre dette på er selvfølgelig å legge logoen inn i headingen på opptakene som gjøres og få folk til å stille opp i MCsiden.no T-skjorter

Idéen er fortsatt interessant, den. Men som allerede nevnt... det er dette med å få ting organisert på en smidig og god måte...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Forstår at du er litt skeptisk her AJ, men som du sier, det er jo mange som sier seg villig til å ta noen strekk
Jeg kan sikkert og prøve å få blitt med på litt kjøring i Trøndelag såfremt det passer med jobben
Synes bare vi må holde håpet oppe, dette virker jo som er noe folket her på MCsiden.no engasjerer seg for
Og selvsagt må vi jo prøve å få med banneret, kan jo bli mang en kaffestopp og vaffelpause vet du
Håper bare vi får det gjennomført :[-o<

Håper bare vi får det gjennomført :[-o<
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
FarledsbevisKawasaki skrev:Jeg kan ta kysten fra Kirkenes til Halden. Trenger ikke los,har farledsbevis

- Carpa
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
TheHaughom skrev:Kan bli med ned lysefjorden og evt. over Suleskaret, det er jo strengt tatt veier som burde være med :-)
Og jeg som tenkte jeg kunne melde meg frivilig til å ta hårnålsvingene ned mot Lysefjorden.... Blir sikkert mer en demo av hvordan man ikke skal gjøre det

Jeg får nøye meg med Hurumlandet rundt tenker jeg

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
-
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Hvorfor ikke hive deg med du også?Carpa skrev:TheHaughom skrev:Kan bli med ned lysefjorden og evt. over Suleskaret, det er jo strengt tatt veier som burde være med :-)
Og jeg som tenkte jeg kunne melde meg frivilig til å ta hårnålsvingene ned mot Lysefjorden.... Blir sikkert mer en demo av hvordan man ikke skal gjøre det![]()

- Carpa
Ja... bare jeg får lappen i boks og klarer å holde følge med dere så :-)JK95 skrev:Hvorfor ikke hive deg med du også?Carpa skrev:TheHaughom skrev:Kan bli med ned lysefjorden og evt. over Suleskaret, det er jo strengt tatt veier som burde være med :-)
Og jeg som tenkte jeg kunne melde meg frivilig til å ta hårnålsvingene ned mot Lysefjorden.... Blir sikkert mer en demo av hvordan man ikke skal gjøre det![]()
Jeg får nøye meg med Hurumlandet rundt tenker jegOm ikke alle filmer gjør det jo ikke noe om vi får se noen andre sykler også
Så får vi vist hvor sosialt livet som motorsykkelist er
![]()
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Blogg
Siden det etter dine ord blir en demo for "how not to do it" blir det då brukt kontrastyring eller vektforskyvning?Carpa skrev:TheHaughom skrev:Kan bli med ned lysefjorden og evt. over Suleskaret, det er jo strengt tatt veier som burde være med :-)

- Carpa
Definitivt ikke kontrastyring, definitivt vektforskyvning... helt off sannsynligvisZZR-Tom skrev:Siden det etter dine ord blir en demo for "how not to do it" blir det då brukt kontrastyring eller vektforskyvning?Carpa skrev:TheHaughom skrev:Kan bli med ned lysefjorden og evt. over Suleskaret, det er jo strengt tatt veier som burde være med :-)
Jeg får nøye meg med Hurumlandet rundt tenker jeg![]()
![]()
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Blogg
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Du får være linselus sammens med meg duCarpa skrev:TheHaughom skrev:Kan bli med ned lysefjorden og evt. over Suleskaret, det er jo strengt tatt veier som burde være med :-)

Forresten så er det ikke så langt fra Hurumlandet og hit. Du får hive deg med på sånner passelige koseturer som vi har i helgene. Eks: Kongsberg - Rjukan - Gaustadtoppen - Notodden
Åsså mange andre da :)
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- Carpa
Nei Kongsberg er ikke langt unna og derfra er det mange fine veier å kjøre ja :-)
Har flere venner som bor der men ingen som kjører mc
Carpas Tap a talk
Har flere venner som bor der men ingen som kjører mc
Carpas Tap a talk
Blogg